Nhân Viên Hỗ Trợ Kinh Doanh
Mô tả công việc
- Develop trust relationships with a portfolio of major clients.
- Develop relationship with Rhenus overseas offices and network of Agents.
- Manage customer contracts and quotation process.
- Increasing business with existing customers.
- Acquire a thorough understanding of key customer needs and requirements.
- Ensure the correct products and services are delivered to customers in a timely manner.
- Resolve any issues and problems faced by customers and deal with complaints to maintain trust.
- Support the superior during the acquisition process.
- Prepare regular reports of progress and forecasts to internal and external stakeholders using key account metrics.
Any other job assigned by Head of Sales.
Yêu cầu ứng viên
- Strong communication skills, both verbal and written in English and Vietnamese. French is a plus.
- Good team player.
- Possess a positive customer-oriented mind set.
- Being flexible and responsive to customers' changing needs.
- Bachelor’s Degree or higher in marketing, business management, logistics or any related fields.
- 2 - 5 years experience in Freight Forwarding industry is a must.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Deal with the company,
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | Chưa cập nhật |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Số 33 Đường Lê Duẩn - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh. |
Tên công ty: | Công Ty TNHH Giao Nhận Rhenus Việt Nam |
Quy mô: | Chưa cập nhật |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Số 33 Đường Lê Duẩn - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh. |
Ngày đăng tuyển: | 11/01/2021 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi