Marketing Executive
Mô tả công việc
Collaboration with Marketing Manager:
- Work closely with the Marketing Manager to gather comprehensive information about all school’s programmes, including programme details, schedules, and fees.
- Design programme schedules, and fees under the guidance of the Marketing Manager.
Marketing Plan Development:
- Utilise gathered programme information to create marketing plans outlining effective strategies and tactics.
- Target the intended audience through well-defined marketing approaches.
Social Media Content Creation:
- Develop creative, engaging and scheduling content for various social media platforms (e.g., Facebook, Instagram, LinkedIn) to promote all school programs. This includes writing captions, designing visual assets, producing short-form videos, and planning content calendars. Ensure that all posts align with brand.
Collateral Approval Process:
- Ensure branding consistency by submitting collaterals, designs, and content to the Marketing & Communications department at Anne Hill International School for review and approval.
- Provide explanations or clarifications if needed during the approval process.
Distribution through Various Channels:
- Upon approval, distribute collaterals through various marketing channels, including social media, email marketing, printed materials, and the Anne Hill International School’s website.
Event Execution:
- Implement the marketing plan by executing the outlined strategies and tactics.
- Launch advertising campaigns, host informational sessions, and organise events to promote programmes.
Performance Monitoring:
- Monitor the performance of promotional activities throughout the marketing campaign.
- To support and where necessary to implement and execute seasonal online advertising campaigns, promoting specific events, courses, or activities for all schools.
- To record all expenditure and process all required paperwork for tasks related to the role, as well as to support the Marketing & Admissions Team with other tasks and events during the team’s peak times. · Any other tasks assigned by Line Manager.
Yêu cầu ứng viên
- Bachelor’s degree in Marketing, Business, or a related field.
- Proven experience in marketing, preferably in the education sector.
- Strong communication and interpersonal skills.
- Proficiency in writing content and managing social channels.
- Ability to work collaboratively in a team and independently when required.
- Detail-oriented with excellent organisational and time-management skills.
- Familiarity with monitoring and analysing marketing metrics.
- Note: Flexible to work attitude is required, as some occasional evening and weekend work may be required.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Mức lương: cạnh tranh, thỏa thuận theo năng lực và kinh nghiệm làm việc
- Thưởng thưởng hấp dẫn
- Chế độ ngày nghỉ hấp dẫn với chế độ NGHỈ CỦA TRƯỜNG có lương bên cạnh thời gian nghỉ phép và nghỉ Lễ, Tết thông thường theo luật lao động.
- Tham gia đầy đủ các chế độ bảo hiểm theo luật quy định, chế độ bảo hiểm sức khỏe riêng
- Hỗ trợ cơm trưa tại trường
- Du lịch, nghỉ mát hàng năm
- Nhiều cơ hội thăng tiến và phát triển chuyên môn
Thời gian làm việc
- Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 17:00)
Địa điểm làm việc
- 31 Giang Văn Minh, Phường An Phú, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 50-99 nhân viên |
Lĩnh vực: | Marketing |
Địa chỉ: | số 31 đường Giang Văn Minh, Phường An Phú, Thành phố Thủ Đức, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty Cổ Phần Anne Hill |
Quy mô: | 50-99 nhân viên |
Lĩnh vực: | Marketing |
Địa chỉ: | số 31 đường Giang Văn Minh, Phường An Phú, Thành phố Thủ Đức, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 07/05/2025 |
Cấp bậc: | Nhân viên |
Học vấn: | Đại học |
Số lượng tuyển: | 1 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi