HR Assistant Operation Manager

Mức lương: 22 - 25 triệu
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2019
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
22 - 25 triệu
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
31/08/2019
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

General work description:
- Recruit and training sale staff.
- Responsible for full cycle of search and recruitment activities including advertising, screening, interviewing, recommendations to successful placements.
- Guiding new employees to submit personal documents as prescribed.
- Support to conduct others training activities assigned by HRD.
- Supervise & control sale staff to follow up company standards ( store visual / hygiene /display regulations / company culture).
- Implementing marketing activities in accordance with company’s strategy into the retail chain system.
- Together with management team create EVENT agenda for the retail chain.
- Guide and supervise the implementation of marketing/promotion at shops.
- Sale statistic basic analytics and supervising of moving products between warehouse to shops / between shops.
1. Project management of new store openings:
- Participate in project scoping and budgeting; Communicate project status to project participants and stakeholders throughout the project to ensure critical components are not missed and risks are identified.
- Do retail market research when required.
- Manage of new store setup team.
- Analyze and propose new business models
2. Organizing - operating and controlling the team to support all related retail activities:
- Propose the programs which could help to boost sales and customer care service.
- Develop programs to promote service quality (sales behavior, working environment, promotion, exchange policy...)
- Collect information, analyze the reports of market share and competitors in order to propose appropriate policies.
- Manage SM/SA to maintain and ensure store standard
3. Leading sales capacity improvement projects
- Work closely with company leadership, growth team and compliance personnel to ensure consistent application of policies and procedures.
- Partner with colleagues to establish, implement operational processes and systems.
- Manage daily operation of system.
- Manage and increase the effectiveness and efficiency of coordination and communication between operational support and programme development & growth team.
- Provide support to growth, customer experience and compliance team.
- Other tasks as per requested by HRD & BOD

Yêu cầu ứng viên

1. Experience:
- Bachelor’s Degree or above.
- Have a minimum of 5 years of experience at the same position in retail chains.
- Priority is given to candidates with knowledge of project & task-force management.
- Experience in P&L management of store chains
- Age: 30 - 35 years old.
2. Skills:
- Good communication skills in both Vietnamese and English
- Planning
- Monitoring - Evaluate staff’s performance
- Motivate employees; Coaching, mentoring staff;
- Delegation of authorization;
- Problem solving & decision making.
- Good communication, presentation, persuasion and good behavior.
- Creative thinking, flexible, continuous improvement
3. Additional Notes: Willing to travel as requested.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Thời gian thử việc: 2 month
- Thời gian làm việc: Hours of operation (8AM to 17h30PM) - Monday - Friday / week
- Kinh nghiệm: 3 - 5 Năm
- Cơ hội huấn luyện: Fast promotion opportunities based on personal ability.
- Đồng nghiệp: Working in a dynamic, open and creative environment.
Phúc lợi:
- Above-market salary .
- 13th month salary.
- Total health care benefits for you.
- Standing desk, ergonomic chair.
- Computers of your choice.
- Team outing
- Travel internationally to conferences needed

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
0  |  0
Việc làm liên quan
Kế toán tổng hợp
Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Mỹ
Tuyển dụng Thư ký nghiệp vụ Công chứng
Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Mỹ
Chuyên viên tuyển dụng
Công ty Cổ phần Đầu Tư Phát Triển Sohee Hàn Quốc
Thực tập sinh Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Tập đoàn Công Nghiệp Việt
Nhân viên Hành chính, Pháp lý
Công ty TNHH Dịch vụ tư vấn kinh doanh VNOCEAN
Nhân viên Hành chính, Nhân sự
Chi nhánh Bình Dương - Công ty Cổ phần Holdings Tràng An
Nhân viên Admin hành chính tổng hợp
Công ty Cổ phần IPP Group
Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Tư vấn và Thiết kế kiến trúc Kiến Group
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: tầng 3, tòa nhà Centec, 72-74 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
05/08/2019
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
30 - 35 tuổi
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian

Trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

Địa điểm Kinh Doanh: Số 19 Nguyễn Gia Thiều, P. Võ Thị Sáu, Q.3, TP. HCM;

Email: info@nhansu.vn

Điện thoại: (028) 3930 2288 - Zalo: 0932170886

CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ - Số điện thoại liên hệ: 028 3930 2288

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
THƯ VIỆN NHÀ ĐẤT
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...