Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR & Admin Assistant

Mức lương: 10 - 15 triệu
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 26/06/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
10 - 15 triệu
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
26/06/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Recruitment & Project part :

  • Participating in recruitment efforts (job ads post, document organization, interview schedule, on boarding assistance…)
  • Serving as a point person for all new employee questions
  • Collaborate with the project team, contributing to the entire project lifecycle
  • Organize and monitor schedules and see that deadlines are met
  • Complete any necessary administrative tasks, such as research and email

Admin part:

  • Answering, screening and forwarding outgoing/incoming calls.
  • Supply and monitor office supplies, stationery to office, company assets, pantry utilities and provide necessary.
  • Schedule meeting if any; car arrangement for office use.
  • Manage and searching the competitive supplier list regarding typical items for office use
  • Agenda management: booking, travels, meeting, arrange air-ticket, hotel, car for guests or office members, etc.
  • Follow up, check and make payments for office expenses: electricity, parking, taxi… logistic support for office staff, support sale team in payment/invoice claim.
  • Liaise with the authority/or any other organization for submission of visa, temporary residence card, work permit , legalized document, etc.
  • Coordinating office procedures.
  • Performs other related duties as assigned.

 

Yêu cầu ứng viên

  • At least 3 years experienced in the same position;
  • Fluent command of spoken and written English
  • Experience on visa, work permit is an advantage;
  • Good communication skills, good manner on dealing with the client and/or authority;
  • Pay attention to details and accuracy;
  • Proactive, honest, self-motivated, disciplines.
  • Performance driven and able to work in a team
  • Willing to work overtime as requested by the line manager
  • Problem solving and multi-task managing skills.
  • Ability to work under pressure.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 11, Đường số 8, Khu công nghiệp Việt Nam - Singapore, Phường Bình Hòa, Thành phố Thuận An, Bình Dương
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH FES (Việt Nam)
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 11, Đường số 8, Khu công nghiệp Việt Nam - Singapore, Phường Bình Hòa, Thành phố Thuận An, Bình Dương
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
27/05/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 27/05/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...