Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Giám Sát Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Care Supervisor)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 09/11/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
09/11/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Welcome guests in a professional way & coordinate with CM distribute visit to ECs Update info on CRM.
- Become a service hub to receive all customer/student feedback/complaints as the center level. Create the ticket to follow up, resolve, and update until the cases are closed.
- Coordinate with Academic & Admissions to do the survey to customers & students all the time.
- Assign cabins for students learning Multimedia, doing Placement Test/First Class, or Level Test. Manage the cabin during the operation hours.
- Confirm attendance, book/cancel classes for customers.
- Print out the waiting list & attendance list of the classes; monitor the booking process by papers. Call customers to fill in under-attended classes.
- Encourage students to study by all channels, practice English, and participate in E-zone.
- Provide customer caring based on SOP, caring procedure to bring the VIP feeling to customers/students.
- Switch on/off and maintenance lights/computers/ air condition,…
- Answer incoming calls, within three rings, positively and warmly.
- Maintenance center operation: check the temperature of classes, keep center clean & tidy, good music, good smell.
- Support Academic & Admissions in the center's event organizing.
- Update the timetable of all the classes on the notice board.
- Support the MKT team to run the promotion campaign as the center level.
- Go around to all centers to support CCO based on the schedule.
- Assist Customer Care Manager in planning, recruiting, training, and coaching.
- Develop staff competency to increase the productivity of the team.

Yêu cầu ứng viên

- Experience in customer services.
- Analytical and critical thinking skills.
- Management skills.
- Customer-centric attitude.
- Well-developed presentation and communication skills.
- Dress Professionally.
- Possess strong written and verbal communication skills.
- Collaborate effectively with all stakeholders.
- Perform other tasks when assigned by line of managers.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Free English course.
- Social insurance, health insurance.
- 13th payment.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 112 Cao Thắng - Phường 04 112 Cao Thắng, Phường 04, Quận 3, TP Hồ Chí Minh- Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Speak up Viet Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 112 Cao Thắng - Phường 04 112 Cao Thắng, Phường 04, Quận 3, TP Hồ Chí Minh- Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
23/10/2020
Cấp bậc
Khác
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 23/10/2020
Cấp bậc: Khác
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...