Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Call-Center Manager

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Responsible for handling daily operations of a call center and ensure smooth running of an organization.
  • Ensure clients receive services timely through phone (inbound/outbound), professional assistance and accurate information in order to retain business and help generate new ones.
  • Handle the complaints from Client. Co-ordinate inter department to resolve root cause of complaints.
  • Develop and implement Client care programs to increase Client satisfactory and loyalty.
  • Have deep knowledge about the Call Center system in order to analysis details and enhance system timely by developing customer interaction and voice response systems, voice networks and designing user interfaces; developing and executing user acceptance test plans; planning and controlling implementations.
  • Meet Call Center financial objectives by estimating requirements; preparing an annual budget; scheduling expenditures; analyzing variances; initiating corrective actions.
  • Analyze relevant data to determine Clients service outputs. Identify and implement strategies to improve quality of service, productivity and profitability.
  • Co-ordinate and manage client service projects and initiatives.
  • Manage and evaluate staff’s performance. Identify and address staff training and coaching needs.

Yêu cầu ứng viên

  • Customer focused mindset with proven ability to respond quickly to internal and external needs
  • Skillful in people management, performance management and personal development, including the ability to coach and mentor teams to achieve required performance levels
  • Experience of working to KPI targets and service level agreements
  • Good understanding of relevant policies, processes and practices
  • Internal and external stakeholder relationship management
  • Effective decision making with strong problem-solving skills, and situational judgements
  • Ability to analyse information, and data, and act for improvement
  • Excellent communication and interpersonal skills
  • Ability to adapt and support organizational change
  • Confident in the use of technology with strong ITC skills
  • Ensure levels of customer service and the quality of output meets required standards through regular monitoring
  • Ensure a high level of customer satisfaction at all times
  • Relevant industry qualifications
  • Minimum 5 - 7 years’ experience in the field of customer care and relationship management out of which at least 03 year in the position of Call Center Manager
  • Fluent in English is a must

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Discussed in the interview

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 102 Nguyễn Xí - Phường 26 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 102 Nguyễn Xí - Phường 26 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
11/09/2020
Cấp bậc
Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 11/09/2020
Cấp bậc: Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...