Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Admin Staff

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 02/02/2020
Địa điểm: Hà Nam, Hưng Yên
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
02/02/2020
Địa điểm
Hà Nam, Hưng Yên
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Title: Administration Staff
Report to: HR Manager

Scope of work:
(1) Do all Admin jobs relating to: visa application, ticket booking, hotel, stationery, payment request, visitors, business card, meeting room;
(2) Assist HRM in some HR jobs when required relating to recruitment, staff event: gift delivery...;

Responsibility:
• Making visa for all company employees going on business and visa for foreigners to Vietnam.
• Booking tickets for all company employees going on business and support to book tickets for visitors when required.
• Making and sending the Visitor List to All Manager every week and prepare all facilities to welcome the visitors well (shoes, access cards,…)
• Booking Hotel & transport for Visitors in and employees going on business abroad.
• Collect all stationery PRs from all Departments, sending to Purchasing Department to order. And implement to deliver to all Department to ensure to meet the production requirement on time.
• Booking to make business cards for all company Employees, and tax code card, envelope
• Booking lunch for visitors, and co-ordinate the Event group to prepare for the events when have.
• Receiving and sending all couriers in and out company.
• Making payment requests relating to all contract implementation as Visa, Hotel, tickets, coffee,..
• Controlling the pantries facilities (coffee, milk, tea, sugar,…) and make sure to have full equipment for Guest and Offices.
• Assisting HRM and HR Department in some tasks relating to HR when required.

Yêu cầu ứng viên

Education: University Degree (or equivalent)
Experience: At least 3 years experienced in same position in FDI manufacturing company
Competencies:
- Proficiency in English
- Have good communication skill
- Be dedicated
- Have good knowledge on visa application
- Have good communication skill
- Have good problem solving skill
- Have good Document & Record control skill
Personality : Responsible, hard-working, good - looking appearance and tidy
Candidates are living in Ha Nam or far from Ha Nam about 20 km is preffered

Quyền lợi/Phúc lợi

- 5-day-per-week Production Environment;
- Training opportunities; Professional working environment
- Shuttle bus from Ha Noi; Canteen facilities

Địa điểm làm việc

  • Tỉnh Hà Nam
  • Tỉnh Hưng Yên
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Khu công nghiệp Đồng Văn II, Phường Duy Minh, Thị Xã Duy Tiên, Hà Nam
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Gentherm Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Khu công nghiệp Đồng Văn II, Phường Duy Minh, Thị Xã Duy Tiên, Hà Nam
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
03/01/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 03/01/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...