Tuyển dụng HR Assistant
Mô tả công việc
- Conducting full cycle recruitment activities (Posting jobs on websites, searching CV, making interview schedules, interviewing candidates, offering candidates).
- Preparing reports and presentations on HR-related metrics like total number of hires by department.
- Supporting Admin department in preparing seats and facilities for new employees.
- Supporting HR Manager in building recruitment plans for the company.
- Making report monthly.
- Maintaining physical and digital personnel records like employment contracts.
- Updating internal databases with new hire information.
- Gathering payroll data like bank accounts and working days.
- Responding to employees’ questions about benefits (For example, number of vacation days they’re eligible for).
Yêu cầu ứng viên
- Good command in English.
- Work experience as an HR & Admin Officer or HR Assistant or similar role.
- Good verbal and written communication skills; organizational skills.
- Basic knowledge of labor legislation.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Deal with the company.
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 20-49 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Số 102 Nguyễn Xí - Phường 26 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh. |
Tên công ty: | Công ty TNHH Gofingo Việt Nam |
Quy mô: | 20-49 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Số 102 Nguyễn Xí - Phường 26 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh. |
Ngày đăng tuyển: | 17/10/2020 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 1 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi