Tuyển dụng General Affairs Staff
Mô tả công việc
1. Plan, follow and handle administrative work regarding legal procedures/ policies for Japanese expats and employees (visa, work permit, residence card, health check, accomodation...)
2. Control expenses and timely payment for incharged items;
3. Manage projects of GA function to improve the operations;
4. Coordianate with GA members to organize/ support the internal and external activities/ events such as Ajinomoto Family Day, Tet gifts...
5. Carry out other tasks assigned by GA managers.
Yêu cầu ứng viên
- Bachelor degree of Social sciences, Culture, Economics, Law, Foreign Languages, Office Administration or related majors;
- Good command of English;
- Well-organized, self-discipline, friendly, polite and self-motivated;
- Strong teamwork skill;
- Able to work under high pressure;
- At least 1 year experience in legal procedure and expatriate supporting.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Máy tính xách tay
- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Chế độ nghỉ phép
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh








Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Khu Công nghiệp Biên Hòa I, Phường An Bình, Thành phố Biên Hoà, Đồng Nai |