Tuyển Data Analyst Staff
Mô tả công việc
- Proposing and tracking Customer Care program to enhance customer satisfaction, customer loyalty & retaintion: Top VIP/Active/Sleeping New customer aquisition
- Customer Experience Management: Identification customer touch point; Analysis, Implemetation of measures and report of results
- Work alongside Brand Marketing team to support with store-level email marketing to drive footfall, including localised offers and event invites
- Working closely with Call Center team to get customers feedback, analysis and solve customer queries.
- Conducting Customer Survey for ensuring customer service quality meet with luxury standards
- Customer Commitment: Monitoring of Customer Complaint, Customer Satisfaction Goodwill maintenance.
Yêu cầu ứng viên
- Bachelor’s degree in Marketing, or General Business preferred.
- 2 - 3 years business experience MKT/ CRM department of Luxury Hospitality/ Luxury Retail Intermediate English and Vietnamese.
- Advanced proficiency with Word, Access, PowerPoint and Excel is essential.
- Experience with marketing database platforms and campaign management tools required.
- Miticulous and result-oriented.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Talk when interview.
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
| Quy mô: | 100-199 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | tầng 3, tòa nhà Centec, 72-74 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh |
| Tên công ty: | Công ty TNHH Thời trang & Mỹ phẩm Duy Anh |
| Quy mô: | 100-199 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | tầng 3, tòa nhà Centec, 72-74 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh |
| Ngày đăng tuyển: | 04/12/2020 |
| Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
| Học vấn: | Trung cấp |
| Số lượng tuyển: | 0 |
| Độ tuổi: | Không yêu cầu |
| Giới tính: | Không yêu cầu |
| Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi
Đăng xuất
Việc làm Hồ Chí Minh