Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Trợ Lý Phó Tổng Giám Đốc

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 30/08/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
30/08/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Assist primarily the COO with organizational, financial and personal administration on a daily basis
- Be friendly and personable while managing heavy communications and calendar scheduling (requiring interaction with both internal and external executives and assistants, as well as consultants, clients, co-workers and the general public) to coordinate various complex meetings
- Prioritize and manage multiple projects simultaneously and follow through on issues in a timely manner
- Lead short-term projects and initiatives as requested by the COO
- Chase responses to requests and emails to/from the COO if requested
- Greet visitors graciously and in a professional manner, create a good personal image through a neat, clean, businesslike professional appearance and a positive, cheerful attitude.
- Prepare materials, packets and presentations for COO’s meetings, senior management team meetings, off-sites, and all-staff meetings
- Organize the logistics of board meetings and other key internal meetings
- Coordinate and distribute notes at management meetings as requested
- Type up notes of the COO/ the Board as requested
- Organize and arrange venues for all other meetings requested by the COO and other assignments

Yêu cầu ứng viên

- Female only, age: 25-30
- Bachelor degree required, preferred Foreign Trade University or excellent studying results at other prestige universities in Vietnam.
- At least 2 years work experience in administrative and personal assistant roles at the executive level is a plus (Not compulsory)
- Excellent attention to detail, accuracy and quality
- Excellent written and verbal English communication skills
- Ability to maintain calendars and schedule appointments
- Ability to work flexible hours as needed
- Possesses time/organization/stress management skills
- A responsible attitude to all aspects of the work
- Kind attitude towards colleague and foreign staff; hospitable towards guests
- Possesses cultural awareness and sensitivity

Quyền lợi/Phúc lợi

- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lầu 4, 51 Trần Phú - Phường 04 - Quận 5 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Giải pháp thương mại ABA
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lầu 4, 51 Trần Phú - Phường 04 - Quận 5 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
31/07/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
25 - 30 tuổi
Giới tính
Nữ
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 31/07/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: 25 - 30 tuổi
Giới tính: Nữ
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...