Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Nhân Viên Điều Hành Dự Án

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 14/01/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
14/01/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Click vào đây để xem tuyển dụng Nhân Viên Điều Hành Dự Án mới nhất
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Working with clients: meet, consult and contact frequently to maintain good relationships, good performance to existing clients and explore potential opportunities from current clients.
  • Verifying clients' brief and debrief effectively to internal team members.
  • Working with Content, Planning, Production, Technical and other teams to deliver the projects meet clients' objectives.
  • Problem-solving and reporting and report to client at the end of projects
  • Manage suppliers, agency partners, production houses or any third parties
  • Constantly in touch on the marketing possibilities of latest engagement channels, both offline and online.
  • Prepare materials for clients’ meetings and regular reports.
  • Do administrative work related to client service jobs

Yêu cầu ứng viên

  • Has educational background in Marketing or Business Management
  • Project management and administration skills.
  • Strong communication skills and a great negotiator
  • Must be comfortable in doing presentations
  • Ambitious, organized and extremely detail-oriented
  • Having a tech-background or willingness to learn about technology is a huge plus
  • Listening skill, strategic thinker, highly analytical in work and not afraid to make decisions and take on challenges.
  • Willing to learn and willing to improve skills and abilities
  • Being able to deal with pressure

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Working in young, dynamic and friendly environment; highly supported by teammates and Supervisor.
  • Growing business and long term career path development.
  • Participate in company’s monthly events and training courses (company training programs and self – studying programs) – fee supported by company.
  • 12 annual paid leaves day.
  • 13th – month salary based on employee’s performance and business result.
  • Allowances: Transportation and Phone card according to company’s policy.
  • Social, Health and others Insurance base on Labor Law.
  • Company trip and Year-end party.
  • Annual Performance review.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Dịch vụ & Tiêu dùng
Địa chỉ: 349/140A Lê Đại Hành, Phường Phú Thọ, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Sản Xuất Dịch Vụ Prime
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Dịch vụ & Tiêu dùng
Địa chỉ: 349/140A Lê Đại Hành, Phường Phú Thọ, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
16/12/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 16/12/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...