Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Service Officer - Bình Dương)
Mô tả công việc
* Efficient & high quality implementation of customer care at the centre.
- CSOs are responsible for customer care to all internal and external customers.
* Reporting
- At all time CSOs should know and be able to report on all aspects of the responsible areas related to sales and customer service efficient and high quality operations.
* Communication
- Communicate well with other CSOs and ECs and staff from other departments in the centre including teachers, EFL admin staff, tea ladies, security guards and etc.
* Continuous Improvement
- Identify opportunities to develop, improve and add value to Apollo’s Centre
- Operations in line with the strategic goals of their centre(s) and the organization.
* Other duties assigned by the Centre Manager.
Yêu cầu ứng viên
- Vietnamese national.
- Holder of Bachelor’s degree preferably in English or Foreign Trade
- Be proactive, interpersonal and detail-oriented.
- Excellent written and verbal communication skills, both in English and Vietnamese
- Proven selling and persuasive skill.
- Computer literacy – MS office applications (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Quyền lợi/Phúc lợi
- Trao đổi khi phỏng vấn
Địa điểm làm việc
- Tỉnh Bình Dương
| Quy mô: | 200-499 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Giáo dục |
| Địa chỉ: | 181-183-185 Phố Huế, Phường Phố Huế, Quận Hai Bà Trưng, Hà Nội |
| Tên công ty: | Tổ chức giáo dục và đào tạo Apollo Việt Nam |
| Quy mô: | 200-499 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Giáo dục |
| Địa chỉ: | 181-183-185 Phố Huế, Phường Phố Huế, Quận Hai Bà Trưng, Hà Nội |
| Ngày đăng tuyển: | 04/05/2020 |
| Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
| Học vấn: | Cao đẳng |
| Số lượng tuyển: | 0 |
| Độ tuổi: | Không yêu cầu |
| Giới tính: | Không yêu cầu |
| Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi
Đăng xuất
Việc làm Hồ Chí Minh