Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
Mô tả công việc
- Duties include assisting U.S clients in the processing of new hire requests in their internal systems, consultant support, collection of new hire paperwork, execution of U.S Federal I9 and E-Verify requirements, initiation.
- Tracking of pre-employment drug.
- Background screens, and ensure due diligence is performed to comply with U.S regulations.
Yêu cầu ứng viên
- University degree with 1 - 2 of years experience in Customer Service; Customer Care; Call Center; Agency Admin/Support.
- Advanced MS Word, MS Excel and MS Access skills are a plus.
- Detail-oriented and be able to maintain composure under pressure.
- Demonstrated ability to handle multiple tasks.
- Proficient in English and Vietnamese both in speaking and writing.
- Ability to build strong relationships with clients and colleagues.
- A willingness to learn continuously and to adapt to new conditions.
- The ability to learn independently by doing, to think strategically, and foremost to execute.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Deal with the company.
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 50-99 nhân viên |
Lĩnh vực: | Nhóm nghề khác |
Địa chỉ: | REE Tower, số 9 Đoàn Văn Bơ, phường 13, Quận 4, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công Ty TNHH Tư Vấn Innovature |
Quy mô: | 50-99 nhân viên |
Lĩnh vực: | Nhóm nghề khác |
Địa chỉ: | REE Tower, số 9 Đoàn Văn Bơ, phường 13, Quận 4, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 17/12/2020 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi