Legal Oficer (Nhân sự pháp lý hành chánh)
Mô tả công việc
- Draft, review contracts, agreements (including contract templates) and other legally relevant documents as well as legal correspondence.
- Provide legal advice to company’s functional functions and follow up and communicate with relevants team and departments in relation to legal services and assistance.
- Provide legal updates to business to ensure the company’s business activities are conducted in conformity with laws and regulations.
- Manage and implement of company’s guidelines and policies to business when needed.
- Maintain the good relationship with head quarter’s Legal department, authorities, and external counsels.
- Manage petty operational expenses (such as: office supplies, posting and delivery expenses, phone bills, and drinking water, etc) economically.
- File and record Admin contracts and other important documents confidentially and properly.
- Accountable to contact and coordinate with vendors to deal with related issues.
- Give instructions for employees to be able to operate and use office equipment.
- Coordinate with Management Department to execute internal activities, such as: onboarding welcome and announcement, outing trip, year-end dinner, happy hour, birthday party, etc
Yêu cầu ứng viên
- University Degree of Law, specializing in Commercial Laws or similar field
- At least 1 year experience in commercial law and e-commerce
- Strong knowledge in commercial law and e-commerce
- Good knowledge in e-wallet is a plus
- Good command in English & Vietnamese
- Good computer skill (office software)
- Familiar with contract drafting and finalizing.
- Knowledge of/ the ability to quickly learn how to use standard office equipment, such as fax machines, modern phone systems, and copy machine.
- Proven experience being able to handle multiple tasks at the same time
- Highly motivate, good interpersonal and communicative skills
- Good at organizational and problem-solving skills.
- Creativity and proactive is an advantage.
- Be able to work independently and under high pressure
- Willing to learn and growth.
- Team spirit.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | Chưa cập nhật |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Lầu 10, Tòa nhà Lawrence S.Ting, số 801 đường Nguyễn Văn Lin, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Phát Triển Phú Mỹ Hưng |
Quy mô: | Chưa cập nhật |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Lầu 10, Tòa nhà Lawrence S.Ting, số 801 đường Nguyễn Văn Lin, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 03/11/2023 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 1 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi