Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Legal Oficer (Nhân sự pháp lý hành chánh)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 02/12/2023
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
02/12/2023
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Draft, review contracts, agreements (including contract templates) and other legally relevant documents as well as legal correspondence.

- Provide legal advice to company’s functional functions and follow up and communicate with relevants team and departments in relation to legal services and assistance.

- Provide legal updates to business to ensure the company’s business activities are conducted in conformity with laws and regulations.

- Manage and implement of company’s guidelines and policies to business when needed.

- Maintain the good relationship with head quarter’s Legal department, authorities, and external counsels.

- Manage petty operational expenses (such as: office supplies, posting and delivery expenses, phone bills, and drinking water, etc) economically.

- File and record Admin contracts and other important documents confidentially and properly.

- Accountable to contact and coordinate with vendors to deal with related issues.

- Give instructions for employees to be able to operate and use office equipment.

- Coordinate with Management Department to execute internal activities, such as: onboarding welcome and announcement, outing trip, year-end dinner, happy hour, birthday party, etc

Yêu cầu ứng viên

- University Degree of Law, specializing in Commercial Laws or similar field

- At least 1 year experience in commercial law and e-commerce

- Strong knowledge in commercial law and e-commerce

- Good knowledge in e-wallet is a plus

- Good command in English & Vietnamese

- Good computer skill (office software)

- Familiar with contract drafting and finalizing.

- Knowledge of/ the ability to quickly learn how to use standard office equipment, such as fax machines, modern phone systems, and copy machine.

- Proven experience being able to handle multiple tasks at the same time

- Highly motivate, good interpersonal and communicative skills

- Good at organizational and problem-solving skills.

- Creativity and proactive is an advantage.

- Be able to work independently and under high pressure

- Willing to learn and growth.

- Team spirit.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Chế độ bảo hiểm

- Du Lịch

- Phụ cấp

- Đồng phục

- Chế độ thưởng

- Chăm sóc sức khỏe

- Đào tạo

- Tăng lương

- Phụ cấp thâm niên

- Nghỉ phép năm

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lầu 10, Tòa nhà Lawrence S.Ting, số 801 đường Nguyễn Văn Lin, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Phát Triển Phú Mỹ Hưng
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lầu 10, Tòa nhà Lawrence S.Ting, số 801 đường Nguyễn Văn Lin, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
03/11/2023
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 03/11/2023
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...