Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Human Resources And General Administration Officer (HR & GA)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 16/06/2019
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
16/06/2019
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

HR-related duties: 
- HR management (HR policy; staff evaluation; in-house training planning; HRM process evaluation and innovation; resignation and termination handling);
- Compensation and benefit (C&B), payroll administration; 
- Recruitment (CV screening- short-listing, interview and test arrangement, job offer and labour contract arrangement).
General affairs and administration duties:
- To manage and supervise in the usage of Company’s Inventory and Office equipment management; 
- To prepare of employee’s annual leave, medical/hospital reimbursement. 
- Also other secretarial task required by the Company.
- To supervise the General Affairs duties.
- To supervise the Company’s documentations (especially the validity of the documents)
- To supervise the orderliness of Office administration.
- Legal procedures for foreign invested company (registration, licensing); 
- Legal/immigration/WP and TRC application procedure for foreign staffs; 
- Logistic arrangement and support;
- Office renting;
- Assist with import-export procedures;
- Assist with purchasing and procurement;
- English- Vietnamese translation and interpretation support (technical document, brochure/ catalogue, website content, shipping document, internal standard procedures, HR policy);
- Other duties as assigned by the management.
(*) More details will be discussed during the interview.

Yêu cầu ứng viên

- University graduated (good legal awareness is preferable);
- A positive, “can-do” service-oriented attitude;
- Able to respond quickly and flexibly to queries and requests for assistance;
- Able to adapt under changing situations and variable workloads;
- At least 2 years of experience working in an administrative role and human resources management; import-export or purchasing experience is preferable;
- Strong MS office skills;
- Able to communicate with third parties with tact and discretion;
- Able to recognize the degree of confidentiality required and respond appropriately;
- Accurate, with close attention to details;
- Methodical and well-organized;
- Able to work independently without close supervision;
- Able to prioritize work and to meet deadlines;
- Fluent Vietnamese and English.
Application:
Interested candidates for this position must submit the full set of application in English as following:
a) Curriculum vitae with photo 
b) Cover letter with 02 references
c) Supporting documentation (e.g. degree, certificate, award, transcript, etc.) that addresses the qualification requirements of the position as listed above.
Only qualified candidates will be contacted for interview.

Quyền lợi/Phúc lợi

- 13th month salary; annual salary review; laptop 
- Social/health/unemployment/Worker's compensation insurance 
- A friendly and professional working environment 

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
6  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: số 11 Bis, đường Nguyễn Gia Thiều, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH FUJITEC Việt Nam
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: số 11 Bis, đường Nguyễn Gia Thiều, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
18/05/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 18/05/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...