HR Officer
Mô tả công việc
- Undertake all administrative functions in the Human Resources Department as per standard operating system and Procedure./ Đảm nhận các chức năng hành chính trong Bộ phận Nhân sự phù hợp với hệ thống và quy trình hoạt động chuẩn.
- Performs secretarial and office works as assigned./ Thực hiện các công việc văn phòng và công việc được giao
- Administers, controls and updates all department files and records./ Thực hiện, quản lý và cập nhật tất cả tài liệu, hồ sơ của bộ phận
- Provides personnel information and administrative procedures as Requested/ Cung cấp các thông tin về nhân sự và thủ tục hành chính theo yêu cầu.
- Executes personnel information management system./ Thực hiện hệ thống quản lý thông tin nhân sự.
Yêu cầu ứng viên
- Good English skill
- Good Communication skills.
- Proficient in the use of Microsoft Office.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Hotel experience is preferred
Quyền lợi/Phúc lợi
- Competitive salary and benefits package
- Opportunity to work in international 5* hotels environment
- Lovely colleagues with full support and enthusiasm
- Uniform and free laundry are available
- Training courses are provided by hotel and group
- Staff canteen meal
- Bus from Hanoi city to Resort daily
- Other benefits following Labour law
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hà Nội








Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Khu vực hồ Văn Sơn, Xã Hoàng Văn Thụ, Huyện Chương Mỹ, Hà Nội |