Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR Executive

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 28/08/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
28/08/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Compensation and benefit

  • Compute monthly payroll, Personal Income Tax, staff allowances, and bonus in accordance with company policies
  • Make monthly/periodically internal payroll report/ insurance report
  • Handle HR operations and benefits administration
  • Support HR Manager to develop and implement C&B Policies, Reward & Recognition Programs, Loyalty Schemes, Health Care
  • Conduct, prepare data for salary survey
  • Manage staff database, labor contract, overtime database
  • Assist HR Managers in annual salary review, performance evaluation, promotion programs, etc.
  • Implement yearly performance appraisal review process for employees;
  • Participate in a market salary and benefits survey.
  • Suggesting benefits to engage the employees with the Company and compete with outsides
  • Proposing policies and regulations effectively and according to the laws
  • Support the HR Manager to prepare an annual budget
  • Conduct quarterly/ annual HR reports and HR budget/ action plans for the next reporting cycles.

Recruitment

  • To establish manpower planning for the company to be in line with business strategy and plan;
  • To recruit the qualified employee within a designated time frame;
  • To review application/resume, interview job applicants, evaluate applicant skills, make recommendations regarding applicant’s qualifications and complete the employment;

Learning & Development

  • Be responsible for development and implementation of learning and development programs, including L&D budget/fund;
  • Work closely with the department Manager and assists the Head of HR with the arrangements for Training Courses/Professional Development for Vietnamese staff; monitor/update timely reports to the HR Manager on L&D costs/funds.
  • Maintain training results/records and assist to evaluate the effectiveness of the training courses.
  • Propose, maintain an up-to-date organization chart.

Employee Relationship

  • To build up and maintain good relationships and good understanding with all staff via effective communication and activities;
  • To review and revise employee rules and regulations
  • To control employees to in line with rules and regulations of the Companies

Admin task

  • Office management: annual check-up for all employees, stationery, purchase office equipment, postal send & receive
  • Support company events: Year-end party, internal party, Company trip
  • Other tasks assigned by HRM

Yêu cầu ứng viên

  • Experience/Skills required
  • At least 3 - 4 years of experience in the same role
  • Education / QualificationsBachelor degree
  • Expert in Human resource and Administration management
  • Good knowledge of Tax, Insurance, PIT, and regulation related to the HR field
  • Can do multi-tasks, working independent
  • Good at Microsoft Office, Google Suite, Power pointCore Competencies Good knowledge of labor lawGood organizational skill
  • Language RequirementsGood English skills (both speaking & writing)

Quyền lợi/Phúc lợi

  •  Chế độ bảo hiểm
  •  Du Lịch
  •  Chế độ thưởng
  •  Chăm sóc sức khỏe
  •  Đào tạo
  •  Tăng lương

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 117/2D1 đường Hồ Văn Long - Phường Tân Tạo - Quận Bình Tân - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Nin Sing Logistics (NINJA VAN)
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 117/2D1 đường Hồ Văn Long - Phường Tân Tạo - Quận Bình Tân - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
26/08/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 26/08/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...