HR Assistance
Trình độ: Không yêu cầu
Mô tả công việc
- Be the first point of contact for all HR related queries, ensuring a fair and consistent application of all HR policies and procedures.
- Recruitment – Including the development of job descriptions, personal specifications, preparation of advertisements, managing and reviewing applications, short-listing, arranging and conducting interviews and selection of candidates, creation of offer paperwork and new employee induction and processing.
- Manage and monitor the probationary review process in line with 60 days reviews for all starters.
- Administer all HR related documentation and communications, including but not limited to such items as offer letters, contracts of employment, exit interviews, terminations and benefits information.
- Advise on pay and other remuneration issues, including promotion and benefits.
- Establish and maintain the HR Database, ensuring that the database is kept up to date, is accurate and complies with all relevant legislation.
- Administer any staff benefits, maintaining accurate records and liaising with payroll.
- Work closely with each department, assisting line managers to understand and implement policies and procedures.
- Liaise with MAROU Vietnam HR Department as and when required.
Yêu cầu công việc
- Age: 25 – 30 years old
- Net Salary: minimum $600
- Tertiary qualifications in Human Resources Management with relevant HR administration experience of at least 3 years working in a similar position
- Experience in payroll desirable
- Strong administration and organizational skills
- Solid communications and interpersonal skills to form effective working relationships with people at all levels
- Upmost respect for, and ability to work at high levels of confidentiality
- In-depth knowledge of Vietnam employment legislation and practice
- Fluency in Vietnamese and English, both oral and written essential
Phúc lợi công việc
- 13th month salary/ Lương tháng 13
- Full health care package after 6 months of contribution/ Bảo hiểm sức khỏe sau 6 tháng làm việc
- Food allowance/ Trợ cấp tiền ăn
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 637 / 0
Công ty TNHH Sôcôla Marou
120/4 Đường Số 13- Khu Phố 04 - Phường Bình Chiểu- Quận Thủ Đức- TP.HCM
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên
Ngày đăng tuyển
01/08/2018
01/08/2018
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Ngành nghề
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh
Tiếng Anh
Trình độ học vấn
Không yêu cầu
Không yêu cầu
Kinh nghiệm làm việc
3 năm
3 năm
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Việc làm tương tự
Giám Sát Nhân Sự (HR Supervisor )
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Mirae Asset Prévoir
Chuyên viên Hỗ trợ nghiệp vụ (Kiểm soát văn bản nội bộ)
Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
Trưởng Phòng Quản Lý Chất Lượng Văn Thư Lưu Trữ
Công ty TNHH Đầu Tư Phát Triển Sản Xuất Hạ Long (BIM GROUP)
Nhân viên hành chính
Trung Tâm Dịch Vụ Phân Tích Thí Nghiệm Thành Phố Hồ Chí Minh
Tuyển 8 Cử Nhân Luật thích viết bài
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
HR Assistance
Công ty TNHH Sôcôla Marou
Nộp đơn
Công ty TNHH Sôcôla Marou