Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR & Admin Executive

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 09/06/2019
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
09/06/2019
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

HUMAN RESOURCE
Recruitment & Selection and Learning & Development
• Follow up with the recruitment plan and recruitment procedures
• Conduct recruitment activities
• Manage relationships with, and costs of, external recruiters
• Conduct appropriate induction and on-boarding plan for new employee
• Organize & coordinate staff trainings

Compensation and Benefits
• Implement the payroll system including calculating payroll, insurance, personal income tax for local and
expatriate staff
• Provide accurate reports to support annual remuneration review process
Performance Management, Coaching and Counselling
• Provide direct support of entire performance review and provide support to department heads
• Provide additional direct support and counselling to staff on employment, development and career matters

Operational HR, Policy and Legal Compliance 
• Implement HR policies, procedures and processes, ensuring consistency
• Work with local authorities and ensure full compliant regarding law and taxes and manage personal income tax
• Take part in developing HR policies & procedures of the company and supervise the implementation
• Support expat employees with work permit procedures
• Manage HR administration works including but not limited to probation, labor contract renewal, new staff
procedures, exit procedures etc…
• Ensure the efficient and effective delivery of HR services

HR Information Management
• Maintain and update employee information database, provide timely and accurate reports
• Manage HR data and produce HR statistics/reports
• Maintain strict confidentiality and reliability of HR data at all times

ADMIN
• Arrange accommodation and transportation for employee’s business trip
• Manage office operation, office equipment, properties and stationery
• Other duties as assigned by direct supervisor from time to time.

Yêu cầu ứng viên

• Bachelor or higher with more than 02 years of experience at the similar position
• Experience in HR process, policy, systems in the foreign company
• Experience of work permit application and insurances process
• Experience working with personal income tax
• Planning, organizing, problem solving and presentation skills. Self-management and creative
• High level of accountability and confidentiality
• Good communication, good interpersonal skills, willing to learn
• Good command of English
• Strong computer skills (advanced Excel, PowerPoint, Word, HR Software)
• Can work under pressure
Please send your CV via VietnamWorks. Only short-listed candidates will be contacted.

Quyền lợi/Phúc lợi

- A competitive salary with annual performance appraisa 
- Additional insurance package for employees 
- Potential of continuous growth and career advancement 

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 5 và Tầng 6, 324-326-328 Lê Văn Sỹ, Phường 2, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH WURTH Việt Nam
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 5 và Tầng 6, 324-326-328 Lê Văn Sỹ, Phường 2, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
13/05/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 13/05/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...