Front office team leader

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 30/03/2025
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
30/03/2025
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Manage Receptionist Team

  • Follow the appointments and delegation schedules, and implement the appropriate scheduling staff
  • Health check-up for reception and cashier, package creation, blood collection list;
  • Update the health check situation, close the delegation list, make a detailed table for the health checkup;
  • Create a Health checkup package, process voucher, blood code, reception form.
  • Receive customers, solve problems arising from the authority and delivery information to the supervior, communication between departments;
  • Organize and follow staff schedule and submit reports for weekly accounting;
  • Professional training, communication skills, corporate culturefor new employees
  • Instructions, reminders, test agent,...;
  • Examine and supervise the staff's mental and working attitude;
  • Arrangement of work schedule of Receptionist Team

Manage Cashier cum Insurance Claim

  • Perform payment, export invoice to customer.
  • Close list of health checkup group, check and export the records of the company's customers.
  • The end of the work shifts in conducting payments, checking revenues, and entering cash funds.
  • Report a debt to pharmacy.
  • Weekly, monthly revenue’s report.
  • The report counts the number of customers.
  • Exported invoice revenue report.
  • Report for monthly use and tally the number of daily vaccines.
  • Report the use of Invoice monthly/quarterly.
  • Report cash funds at the counter every day
  • Creat daily/weekly/monthly/quarterly/yearly reports (sales revenue, customer collation, bank transaction, ETC.) for direct management/Board of Directors or at any time required.
  • Arranging work schedules for the Cashier Team.

Yêu cầu ứng viên

  • Graduate from high school/undergraduate degree in Business Administration/Accounting/Insurance.
  • At least 3 years of experience in a Supervisor/Management role
  • English fluency is an advantage.
  • Proficient in PC knowledge and familiar with electronic equipment (e.g., cash register, card payment terminals).
  • Good at Excel
  • Dynamic, capable of processing information quickly.
  • Strong communication and time management skills.
  • Customer satisfaction-oriented.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Yearly bonus base on business efficiency
  • Get periodic health checks according to company policy
  • Health Insurance
  • Performance review once a year
  • Discount promotion for staff and relatives up to 60%
  • Young, friendly and professional working environment
  • Being trained and developed professional skills, career
  • Exciting company events: Embark on summer trips, annual parties, team-building activities, and so much more fun are waiting for you.!

Địa điểm làm việc

  • Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Lầu 2, Tòa nhà Crescent Plaza, 105 Tôn Dật Tiên, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
10/03/2025
Cấp bậc
Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
2
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian

Trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

Địa điểm Kinh Doanh: Số 19 Nguyễn Gia Thiều, P. Võ Thị Sáu, Q.3, TP. HCM;

Email: info@nhansu.vn

Điện thoại: (028) 3930 2288 - Zalo: 0932170886

CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ - Số điện thoại liên hệ: 028 3930 2288

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
THƯ VIỆN NHÀ ĐẤT
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...