Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Front office team leader

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 30/03/2025
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
30/03/2025
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Manage Receptionist Team

  • Follow the appointments and delegation schedules, and implement the appropriate scheduling staff
  • Health check-up for reception and cashier, package creation, blood collection list;
  • Update the health check situation, close the delegation list, make a detailed table for the health checkup;
  • Create a Health checkup package, process voucher, blood code, reception form.
  • Receive customers, solve problems arising from the authority and delivery information to the supervior, communication between departments;
  • Organize and follow staff schedule and submit reports for weekly accounting;
  • Professional training, communication skills, corporate culturefor new employees
  • Instructions, reminders, test agent,...;
  • Examine and supervise the staff's mental and working attitude;
  • Arrangement of work schedule of Receptionist Team

Manage Cashier cum Insurance Claim

  • Perform payment, export invoice to customer.
  • Close list of health checkup group, check and export the records of the company's customers.
  • The end of the work shifts in conducting payments, checking revenues, and entering cash funds.
  • Report a debt to pharmacy.
  • Weekly, monthly revenue’s report.
  • The report counts the number of customers.
  • Exported invoice revenue report.
  • Report for monthly use and tally the number of daily vaccines.
  • Report the use of Invoice monthly/quarterly.
  • Report cash funds at the counter every day
  • Creat daily/weekly/monthly/quarterly/yearly reports (sales revenue, customer collation, bank transaction, ETC.) for direct management/Board of Directors or at any time required.
  • Arranging work schedules for the Cashier Team.

Yêu cầu ứng viên

  • Graduate from high school/undergraduate degree in Business Administration/Accounting/Insurance.
  • At least 3 years of experience in a Supervisor/Management role
  • English fluency is an advantage.
  • Proficient in PC knowledge and familiar with electronic equipment (e.g., cash register, card payment terminals).
  • Good at Excel
  • Dynamic, capable of processing information quickly.
  • Strong communication and time management skills.
  • Customer satisfaction-oriented.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Yearly bonus base on business efficiency
  • Get periodic health checks according to company policy
  • Health Insurance
  • Performance review once a year
  • Discount promotion for staff and relatives up to 60%
  • Young, friendly and professional working environment
  • Being trained and developed professional skills, career
  • Exciting company events: Embark on summer trips, annual parties, team-building activities, and so much more fun are waiting for you.!

Địa điểm làm việc

  • Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh
2  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Lầu 2, Tòa nhà Crescent Plaza, 105 Tôn Dật Tiên, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Phòng khám Quốc tế Careplus - Chi nhánh Công ty TNHH Cityclinic Việt Nam
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Lầu 2, Tòa nhà Crescent Plaza, 105 Tôn Dật Tiên, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
10/03/2025
Cấp bậc
Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
2
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 10/03/2025
Cấp bậc: Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 2
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Kỹ năng cần có
Kỹ năng quản lý nhân sự Kỹ năng quản lý thời gian Sử dụng vi tính văn phòng (Excel, Word, PowerPoint)

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...