Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Customer Service Training Manager (Local Only)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 20/04/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
20/04/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Customer Service Training Manager will provide training for customer facing employees, partners and contractors to improve customer service. Their goal is to ensure that the training programs in place meet the needs of existing and new staff. As company expectations change or policies are created, Customer Service Training Manager plays a role in ensuring that the appropriate staff members receive relevant training so that they can perform according to company expectations.
- The customer service training manager will also work with customer excellence and Human resources to develop training materials to improve internal customer service in other department within the company.
- The Customer Service Training Manager role is to design and create and effective training solutions that enhance the business' unique culture, growing the reputation of the company and to enable the company’s future vision.
* Main Responsibility
- Create a training plan and implement training solutions to Customer services, Sales, agency;
- Create and update materials for customer service training;
- Conduct training for new joiners and exiting employees;
- Create a training plan for opening the Sales Gallery and a plan to evaluate level of service after that;
- Process feedback and evaluate the effectiveness of training programs, work to modify existing programs to improve them or create new programs;
- Create a team of Trainers to ensure employees are following customer services standards;
- Create a training matrix to managing training plans;
- Act as a role model demonstrate standards in behavior in every interaction with colleagues or customers;
- In-charge of customer service workshop;
- Regular check the Sales Galleries to maintain and manage highest level of customer service;
- Testing, monitoring and recognizing training results;
- Plan, organize own work to meet deadlines.

Yêu cầu ứng viên

- Bachelor's degree in Hospitality, International Relations, Business Administration
- Priority: additional qualifications of Customer Service management; building/ real estate management
- Foreign language: English
- 2+ years Management experience
- 3+ Training experience
- Feedback handling
- Analytical abilities
- Organizational skills
- Good communication, negotiation, persuasion skills;
- Performance evaluations
- Budgeting skills
- Good interpersonal skills
- Leadership abilities
- Coaching and mentoring skills

Quyền lợi/Phúc lợi

- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: TMDV số 19, Tòa nhà Masteri An Phú, 179 đường Xa lộ Hà Nội - Phường Thảo Điền - Thành phố Thủ Đức - TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Phát triển Bất động sản Masterise Homes
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: TMDV số 19, Tòa nhà Masteri An Phú, 179 đường Xa lộ Hà Nội - Phường Thảo Điền - Thành phố Thủ Đức - TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
23/03/2021
Cấp bậc
Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 23/03/2021
Cấp bậc: Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...