Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Customer Service Team Lead (Ca Ngày, Kênh Gmail)

Mức lương: 15 - 17 triệu
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 20/04/2025
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
15 - 17 triệu
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
20/04/2025
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

As a Customer Service Team Lead, you manage the Ticket Team (Gmail channel) and work from Monday to Friday with the work time from 9:00 am to 6:00 pm (Morning shift / Vietnam time)

  • Maintain and develop internal quality standards.
  • Assess support interactions email based on established quality standards.
  • Accompany evaluations with meaningful and constructive feedback.
  • Discuss and explain feedback with agents in regular meetings.
  • Analyze all customer service metrics (e.g. CSAT, FRT, IQS) and how the team performance affects those KPIs.
  • Participate in calibration sessions to maintain consistency in internal evaluations.
    Map the need for training and onboarding programs and initiate these projects.
  • Create reports that reflect agent performance.
  • Some other duties as required by the Senior Manager/Director.

Yêu cầu ứng viên

  • Bachelor’s Degree.
  • 3+ years of experience as a customer service team leader (experience in the call center is a big plus).
  • Good at English reading and writing, basic computer skills, including Outlook, Word, and Excel.
  • Demonstrated self-starting capability, working independently with punctuality and attention to detail; adept at multitasking with a strong work ethic.
  • Desired qualities include an outgoing personality and an outstanding attendance record.
  • Effective multitasking, prioritization, and time management skills.

Quyền lợi/Phúc lợi

Softel Solutions offers more than just a job; it’s a chance to build a meaningful career within an iconic US brand while gaining valuable experience. Opportunities to learn American cultures and master your English as native American English-speaking

  • Unbeatable base salary from 15M - 17M/ month with the potential bonuses and incentives. (We can negotiate further based on your qualifications).
  • Work 5 days a week and 8 hours a day.
  • 12 days of annual leave and 11 paid public holidays, pay insurance according to regulations (social insurance, health insurance, unemployment insurance), with exciting company routine activities.
  • Quarterly & Annually Performance-based Bonuses & Sales commission:
    • Huge Sales Incentives: Earn commissions from device upgrades, data top-ups, cross-sales, and plan upgrades
    • KPI Bonuses: Based on customer satisfaction (70%), attitude, team spirit, and innovative ideas contributions (30%)
  • Career Growth Opportunities: Progress along a clear career path from CSR to Senior CSR, Customer Service QA, Customer Service Coach, and Customer Service Supervisor/Manager, Director.
  • Career Prospect: Opportunity to transfer to other positions or departments depending on your prospective capabilities.
  • Rotation Opportunities to US Headquarters: Top performers can rotate to our US headquarters for valuable experience and exposure.

Join us at HTH Communications and be part of a dynamic and winning team where your career growth matters!

Thời gian làm việc

  • Thứ 2 - Thứ 6 (từ 09:00 đến 18:00)

Địa điểm làm việc

  • HTP Building, 434 Tran Khat Chan, Quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội
2  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: D12 BT04 Khu Đô Thị Việt Hưng, Phường Giang Biên, Quận Long Biên, Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Các giải pháp Softel
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: D12 BT04 Khu Đô Thị Việt Hưng, Phường Giang Biên, Quận Long Biên, Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
14/04/2025
Cấp bậc
Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn
Đại học
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 14/04/2025
Cấp bậc: Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn: Đại học
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Kỹ năng cần có
Kỹ năng giao tiếp Tiếng Anh đọc hiểu Kỹ năng giải quyết vấn đề Kỹ năng chăm sóc khách hàng Kỹ Năng Quản Lý Đội Nhóm
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...