Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Customer Service Officer

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
31/08/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

* Customer Services
a. Welcome guests in a professional way & coordinate with CM distribute visit to Education Consultant. Update info on CRM.
b. Become a service hub to receive all customer/student feedback/complaints as center level. Create the ticket to follow up, resolve, and update until the cases is closed.
* Student Services
c. Coordinate with Academic & Admissions to do the survey to customers & students all the time.
d. Assign cabins for students learning Multimedia, doing Placement Test/First Class, or Level Test. Manage the cabin during the operation hours.
e. Confirm attendance, book/cancel classes for students.
f. Print out waiting list & attendance list of the classes; monitor the booking process by papers. Call students to fill in under-attended classes.
g. Encourage students to study by all channels, practice English and participate in E-zone.
h. Provide customer caring based on SOP, caring procedure to bring the VIP feeling to customers/students.
* Operation
i. Switch on/off and maintenance lights/computers/ air condition…
j. Answer incoming calls, within three rings, positively and warmly.
k. Maintain center operation: check the temperature of classes, keep center clean & tidy, good music, good smell
l. Support Academic & Admissions in the center's event organizing
m. Update the timetable of all the classes on the notice board.
n. Support the MKT team to implement the promotion campaign as the center level

Yêu cầu ứng viên

- Qualifications: College degree or above
- Experience, Skills, and Competencies:
+ Experience in customer services
+ Customer-centric attitude
+ Well-developed presentation and communication skills
- Language: Fluent in English
- Computer: Good at Excel, Microsoft Words, Powerpoint
- Other Requirements: Dress professionally

Quyền lợi/Phúc lợi

- Trao đổi khi phỏng vấn

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 112 Cao Thắng - Phường 04 112 Cao Thắng, Phường 04, Quận 3, TP Hồ Chí Minh- Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Speak up Viet Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 112 Cao Thắng - Phường 04 112 Cao Thắng, Phường 04, Quận 3, TP Hồ Chí Minh- Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
21/08/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 21/08/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...