Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Customer Service - Logistics

Mức lương: 12 - 16 triệu
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 12/07/2025
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
12 - 16 triệu
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
12/07/2025
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Handle export/import shipments from/to Vietnam according to all given requirements and rules & regulations externally as well as internally.

- Execute customer’s service requirements from Bookings, Cargo movement to Data Transmission, Documentation, Invoicing and cost booking.

- Liaise with booking team/ carrier/ agent to secure vessel space & arrange flight.

- Tracing/ updating and cooperate with worldwide agent network to handle shipments smoothly.

- Check with subcontractor, trucking for the best cost.

- Handle documentation for all kinds of shipments (export and import, sea freight and airfreight) until close a file.

- Input all required data on the system and update it.

- Ensure customer satisfaction and feedback to customers in professional manner.

- Good knowledge about services information to provide best offers to customers.

- Report to management in form of daily updates and proper accurate weekly/monthly report.

- Doing other works if required. Job Requirement - Bachelor degree in economics or related fields.

Yêu cầu ứng viên

- Graduated from university with specialization in in Economics, Transportation, International Business.

- Over 3 years experience working at HCM office / Forwarding - Logistics company.

- Comprehensive knowledge of Sea Freight and Pricing.

- Good command of English.

- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point).

- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service

- Good at English (speaking & writing)

- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, and good at teamwork.

- Well organized and detailed, able to work under high pressure.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Salary: 500 - 700usd/month

- 13rd month bonus

- Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law

- Professional, dynamic working environment

Thời gian làm việc

- Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 17:30)

- Thứ 7 (từ 08:00 đến 12:00)

Địa điểm làm việc

  • 151 Bạch Đằng, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Logistics & Chuỗi cung ứng
Địa chỉ: 2/27 Đỗ Nhuận - Phường Sơn Kỳ - Quận Tân Phú - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công Ty Tnhh Olivin Logistics
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Logistics & Chuỗi cung ứng
Địa chỉ: 2/27 Đỗ Nhuận - Phường Sơn Kỳ - Quận Tân Phú - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
17/06/2025
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
2
Độ tuổi
22 - 35 tuổi
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 17/06/2025
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 2
Độ tuổi: 22 - 35 tuổi
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Kỹ năng cần có
Kỹ năng làm việc nhóm Kỹ năng giải quyết vấn đề Giao Tiếp Hiệu Quả Với Trẻ Nhỏ Kiên Nhẫn Kỹ Năng Giao Tiếp Và Lắng Nghe Tích Cực

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...