Compliance Assistant Manager

Mức lương: Thương lượng

Kinh nghiệm: 1 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Thành phố Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: 30/01/2020

Trình độ: Cao đẳng

Mô tả công việc

  • Align with Store Operation & Head departments:
  • To ensure that company businesses comply with Laws, Regulation and Policies as well as provide guidance for departments on matters relating to compliance.
  • Implement Risk Assessment Process
  • Conduct risk assessment of operation.
  • Report risk management issues and internal controls deficiencies identified to the management and provides recommendations for improving the organization's operations.
  • Build/ Maintain Internal Control Activities
  • Evaluate compliance with existing policies and procedures, identifying and proposing modifications as needed.
  • Develop policies and procedures for the findings reported.
  • Review the responses to internal and external audit management report to ensure that recommendations on control deficiencies are implemented.
  • Maintain compliance manual and procedures with key policies and understanding of regulations to provide consultancy and guidance
  • Update compliance materials and provide COC/ ethic training
  • Ensure that procedures, systems are up-to-date and effective by setting, reviewing, updating, developing, proposing new compilation as well as amendment or cancelation of SOPs.
  • Ensure that the compliance risks are identified and well handled
  • Fraud Risk Assessment
  • Provide support to the company's anti-fraud programs.
  • Gather and report disciplinary actions to Directors.
  • All other duties as reasonably requested.

Yêu cầu ứng viên

  • Educated to degree level in a related field or equivalent;
  • 3 - 5 years of experience in compliance, accounting, finance, auditing or Business Management in a rapidly growing business;
  • Experience in writing internal policies and procedures and process evaluation and documentation;
  • A demonstrated knowledge of internal controls;
  • Strong analytical skills. Detail oriented and ability to work and interpret figures and other financial information.
  • Strong written and oral communication skills in English or Korean.
  • Ability to address issues and effect change
  • Capable of working under pressure in a fast-paced environment
  • The flexibility and independence to work in a changing environment. 
  • Ability to work independently

Kỹ năng chuyên môn

Tiếng Anh/ Tiếng Hàn

Quyền lợi/Phúc lợi

  •  Máy tính xách tay
  •  Bảo hiểm theo quy định
  •  Phụ cấp
  •  Thưởng
  •  Chăm sóc sức khỏe
  •  Đào tạo
  •  Tăng lương
  •  Công tác phí
  •  Phụ cấp thâm niên
  •  Chế độ nghỉ phép
0  |  0
Công ty Cổ phần Trung tâm thương mại LOTTE VIỆT NAM (LOTTE MART)
Quy mô: 200-499 nhân viên Số 469, Đường Nguyễn Hữu Thọ, Phường Tân Hưng, Quận 7, TP Hồ Chí Minh Quốc gia: Chưa cập nhật
Thông tin tuyển dụng
Ngày đăng tuyển: 20/01/2020
Ngành nghề: Nhân viên Hành chính
Cấp bậc:Điều hành cấp cao
Số lượng:1
Giới tính:Không yêu cầu
Độ tuổi: Không yêu cầu
Nơi làm việc: Thành phố Hồ Chí Minh

Việc làm liên quan

© NhanSu.vn

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM

Địa chỉ KD: 19 Nguyễn Gia Thiều Phường Võ Thị Sáu, quận 3, TP. Hồ Chí Minh

Email: info@nhansu.vn

Điện thoại: (028)39302288 - Zalo: 0932170886

fb  tiktok  youtube

CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
THƯ VIỆN NHÀ ĐẤT
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...