Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Client Service

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 22/09/2025
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
22/09/2025
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Click vào đây để xem tuyển dụng Client Service mới nhất
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Explore, capture the needs and desires of new reach-out or existing clients inquiring a new service.
  • Establish rapport with potential clients and nurture those relationships to build trust and facilitate conversions
  • Clearly communicate the benefits of the company's products or services and tailor presentations to meet specific client needs through comprehension of operations procedures, industry knowledge, and understand the products and services, core values,... of Grace Skincare Clinic;
  • Guide potential clients through the sales process, address objections, close the deal
  • Collaborate with relevant teams to ensure a seamless client onboarding process client experience at the clinic.
  • Follow up, track the performance of conversion rate, feedback for improvement and suggestion of new ideas, services, marketing campaigns, etc.
  • Support other tasks as required by Line Manager/BOD
  • 5.5 days / week, 10:00 AM – 07:00 PM from Monday – to Friday, 09:00 AM – 07:00 PM Saturday, Sunday. (1 day off and half a morning / week except Saturday, Sunday).

Yêu cầu ứng viên

  • Graduation from College/University with related majors;
  • At least 1 year holding similar position e.g. Customer service or Consultant;
    Good Communication Skills: VN-EN verbal and written skills are required (about 40% clients are English-speaking)
  • Relationship Building: ability to build rapport, establish trust, and maintain positive relationships with clients
  • Proactive, responsible, and confident, and have a service mindset;
  • Adaptability and Problem-Solving: ability to adapt to changing market conditions, deal with various types of clients and overcome challenges in the client acquisition process.
  • Strong analytical skills, ability to respond quickly to customers and understand customer needs (highest medical ethics - no closing sales).
  • Strong desire to become an expert and work for an industry leader
  • Preference will be given to those with:
    • Knowledge and experience in dermatology or the medical industry
    • Sales Skills: familiar with sales techniques: lead qualifying, need assessment, sales presentation, closing deals.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Will be trained as a Professional Client Service Executive
  • Working in professional, international standards with a team of experienced and ethical doctors
  • The excitement and pride of working with the most Prestigious and caring medical provider in HCM
  • Basic salary + monthly bonus + Loyalty Bonus+ 13th month salary
  • Probation (02 months): 100% basic salary + bonus for outstanding performance during the probation period.
  • No application of Sales Target for Client Service Executive
  • Compensation based on competency, annual performance assessment, and salary review
  • Annual leave, public holiday leave, Social insurance, annual health check-ups and other benefits according to Labor Law
  • Discounts on skincare services for staff and family or friends
  • Monthly Birthday party, Team-building, and Company offsite trip
  • Practicing and growing your English language skills, and learning how to work with Western clients.
  • Understanding the importance of corporate social responsibility: you will learn about the amazing Vietnamese NGOs (charitable organizations) and the causes that Grace Skincare Clinic and our staff passionately support.
  • A unique and distinctive business model that focuses on best-in-class client experience (needs-based focus with no sales targets) and empowering women to feel confident.

Thời gian làm việc

  • Thứ 2 - Thứ 6 (từ 10:00 đến 19:00)
  • Thứ 7 - Chủ nhật (từ 09:00 đến 19:00)

Địa điểm làm việc

  • Ground Floor, WMC Tower, 102C Cống Quỳnh, Phường Phạm Ngũ Lão, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Y tế, Dịch vụ & Tiêu dùng
Địa chỉ: Số 10, Đường số 2, Cư Xá Bình Thới, Phường Bình Thới, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH May Hun
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Y tế, Dịch vụ & Tiêu dùng
Địa chỉ: Số 10, Đường số 2, Cư Xá Bình Thới, Phường Bình Thới, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
23/08/2025
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Nữ
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 23/08/2025
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Nữ
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Kỹ năng cần có
Kỹ năng giao tiếp Kỹ Năng Giao Tiếp Tiếng Anh (nghe, Nói, Đọc, Viết) Kỹ Năng Giao Tiếp Tiếng Anh (nghe, Nói, Đọc, Viết) Kỹ năng giao tiếp Kỹ năng chăm sóc khách hàng Kỹ năng giải quyết vấn đề Khả Năng Lắng Nghe Và Thấu Hiểu Kiên Nhẫn Thái Độ Tích Cực, Thân Thiện Kỹ năng quản lý thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...