Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Chuyên Viên Quản Lý Ngành Hàng (Brand Manager)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 19/01/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
19/01/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Integration of Brand Equity.
- Responsible for translating and aligning local market and consumer information relevant to his/her brands as incorporated in Brand Equity Strategy to ensure the correct brand positioning and Brand Essence elements are reflected in marketing activities.
- Participate in IMC process specific to their brand to develop the IMC plan.
- Understand the Category strategies and how they apply to his/her brand.
- Liaise cross functionally to conduct and collect all relevant market and consumer data for his/her brands to feed into the -development of a local brand plan (I.e. market and consumer needs analysis, competitor analysis, trade environment and pricing activities, manufacturing opportunities and assessing local economic situation).
- Work with the Marketing Manager to support the execution of local plans.
- Annual Plan Development.
- Focus on collecting and analyzing the financial information relevant to his/her brands to be reviewed by the Marketing Manager.
- Propose plans and programs for his/her brands to achieve the local plan (I.e. market share, volume growth, etc...).
- Contribute to the preparation of the monthly updates by providing relevant cross-functional information and analysis on his/her brands.
- Product and Packaging Quality Initiatives.
- Be a part of the project team for all PPQS changes and initiatives relevant to their brand and is responsible to ensure that all relevant information necessary for the project from a marketing perspective is submitted.
- Support the Manager Marketing in ensuring that the product quality meets the expected PPQS from a Consumer Insight and Research Development & Quality perspective.
- In cases of variance, with his/her team develop recommendations for the Product and Packaging Quality Improvement which are reviewed by the Manager Marketing, initiate and drive necessary corrective actions recommended by the Manager Marketing.
- Pricing Strategy Implementation.
- Conduct competitor/ market place analysis for the brand and propose options to be considered by the Manager Marketing to determine the relevant pricing strategy in a given market.
- Manage ongoing tracking of pricing activities within the market place relevant for his/her brands and provide the Manager Marketing with understanding of opportunities and risks existing in the local market.

Yêu cầu ứng viên

- University qualification in marketing or related field.
- Good analytical skills.
- Proficient in written and spoken English.
- Min 5 years marketing experience in the same position with a high skill level in all aspects of FMCG marketing mix.
- Experience in marketing with a mix of ATL & promotions.
- Excellent people and communications skills.
- Effective negotiator.
- Knowledge in computer operating systems (Microsoft business software).

Quyền lợi/Phúc lợi

- Deal with the company.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 26 VSIP, đường số 8, Khu công nghiệp Việt Nam-Singapore, Phường Bình Hòa, Thành phố Thuận An, Bình Dương
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ Phần Mondelez Kinh Đô Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 26 VSIP, đường số 8, Khu công nghiệp Việt Nam-Singapore, Phường Bình Hòa, Thành phố Thuận An, Bình Dương
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
05/01/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 05/01/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Ngành nghề liên quan
Nhóm nghề khác

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...