C&B Executive

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 22/06/2023
Địa điểm: Hồ Chí Minh, Đồng Nai
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
22/06/2023
Địa điểm
Hồ Chí Minh, Đồng Nai
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. Payroll
- Perform and check the daily attendance, monthly salary, and bonus for the Company employees, including Periodic Salary, Allowances, Cash Bonus and other Bonuses;
- Check and verify welfare documents (marriage, funeral, birth allowance, vacation, etc.) submitted by Company employees for monthly payment;
- Check, verify and prepare monthly reports on Company employees' annual leave and overtime;
- Liquidate the Labor Contract for employees terminating the labor contract with the Company;
- Make periodic labor and salary reports as required by the state;
- Manage and inspect the Job Rotation and workplace change;
- Implement, manage Employee Appraisal, Promotion/Class qualification of employees;​​​​​
2. Personal Income Tax:
- Manage, check, verify and prepare monthly reports on the registration of family circumstance deduction for Company employees;
- Implement, update and register personal tax codes for new employees of the Company;
- Coordinate and work with the Financial & Accounting Department to make the annual personal income tax finalization report;
- Make tax reports as required by the Government;
3. Social insurance:
- Coordinate and check the monthly social insurance salary with members in charge of social insurance;
- Coordinate, check and verify attendance data to support monthly social insurance reports;
4. Outsourcing Management
- Verify the relevant conditions for performing service contracts with new Outsourcing Companies when needed;
- Track the outsourced service contract expiration and implement the contract extension;
- Verify the provider's monthly output and/or workload to pay monthly charges for outsourcing services.

* LET'S EXPLORE INTERESTING ASPECTS ABOUT AJINOMOTO VIETNAM FROM TODAY!
- Experience the virtual visit to the Ajinomoto Vietnam factory at: bit.ly/AVN_thamquannhamay
- Discover more about us at: https://www.ajinomoto.com.vn

Yêu cầu ứng viên

- Female under from 22 to 26 years old;
- Bachelor’s Degree in Human Resources, Business Administration, or related majors;
- Good command of both written and spoken English;
- Good at MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Good knowledge of Labor Law, Law on Social Insurance, and Human Resources field;
- Analytical and problem-solving skills;
- Ability to work under high pressure and multi-tasking;
- Hard-working and meticulous;
- Years of Experience: Not required.

* Only suitable candidates will be contacted

Quyền lợi/Phúc lợi

- Interesting bonus scheme
- Training opportunities all year round
- Team building or annual trip with company

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
  • Tỉnh Đồng Nai
0  |  0
Việc làm liên quan
Kế toán tổng hợp
Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Mỹ
Tuyển dụng Thư ký nghiệp vụ Công chứng
Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Mỹ
Chuyên viên tuyển dụng
Công ty Cổ phần Đầu Tư Phát Triển Sohee Hàn Quốc
Thực tập sinh Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Tập đoàn Công Nghiệp Việt
Nhân viên Hành chính, Pháp lý
Công ty TNHH Dịch vụ tư vấn kinh doanh VNOCEAN
Nhân viên Hành chính, Nhân sự
Chi nhánh Bình Dương - Công ty Cổ phần Holdings Tràng An
Nhân viên Admin hành chính tổng hợp
Công ty Cổ phần IPP Group
Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Tư vấn và Thiết kế kiến trúc Kiến Group
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Khu Công nghiệp Biên Hòa I, Phường An Bình, Thành phố Biên Hoà, Đồng Nai
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
02/06/2023
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
22 - 26 tuổi
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian

Trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

Địa điểm Kinh Doanh: Số 19 Nguyễn Gia Thiều, P. Võ Thị Sáu, Q.3, TP. HCM;

Email: info@nhansu.vn

Điện thoại: (028) 3930 2288 - Zalo: 0932170886

CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
THƯ VIỆN NHÀ ĐẤT
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...