Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Administrative Executive, Receptionist

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 07/04/2023
Địa điểm: Đà Nẵng
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
07/04/2023
Địa điểm
Đà Nẵng
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Admin:
• Ensure the office environment is tidy and appropriate for working
• Manage the asset (meeting rooms, inventory, equipment, and merchandise, etc.) and facilities of the office
• Maintain office supplies
• Prepare and support for administrative paper
• Keep an eye on office matters for timely solutions
• Involve in the onboarding and offboarding process for employees
• Receive & send correspondences
• Take charge of the reception, such as receiving phone calls, greeting guests and clients, working with postmen, sorting and distributing posts.
• Take care of office operations to ensure the office operates smoothly, including seating arrangement, relocation, office decoration, tree management, shipment, and company gifts delivery.
• Contribute to the team by accomplishing related tasks as needed.
• Work with third parties on office matters
• Follow up office contracts such as rental and internet contracts
Purchasing:
• Work with external vendors to purchase supplies as requested
• Keep track and evaluate the vendors and distributors
• Ensure the process is implemented in accordance with ISO
• Arrange accommodation and transportation for business trips of employees and clients.
Others:
• Monitor annual & sick leaves, employee’s timesheet, OT, working modes.
• Take care of benefits related to Sickness, Marriage, Maternity and Bereavement
• Follow up SI, HI, UI paperwork
• Take charge of Premium Healthcare Program
• Responsible for Teambuilding allowance
• Coordinate with the Engagement team to organize internal and external activities.

Yêu cầu ứng viên

• Align with our company’s core values: Openness, Learning Mindset, Collaboration.
• At least 01 year of working experience in the Administrative field, or fresher candidates are welcomed.
• Good command of Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) and other working tools.
• Great problem-solving skills.
• Fluent English (both verbal and written)
• Proactive and effective self-learning and research skills.
• Listening, patiently learning, careful and meticulous.
• Be a great team player
• Good computer skills in word processing, spreadsheet and record keeping.

Quyền lợi/Phúc lợi

Monthly Salary and Benefits
• Attractive salary based on your performance
• Annual 13th month salary
• Dedication bonus goes up to 40% monthly salary
• Project bonus will be paid twice a year
• Premium healthcare insurance, Annual health checks up.
• Breakfast are available at office in early morning and snack in late afternoon.
• Team building allowance.
• Annual Company team building trip.
• Clubs (Football, Badminton).
• Exclusive training programs for all staff in technical, soft skills and process.
• English class.
• Marriage allowance, having newborn baby allowance, bereavement allowance.
• A professional working environment with the latest tools and equipment for maximum effectiveness
• Productive based for flexible working hours
• Work with a young and dynamic Back Office team with open and growth mindset

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Đà Nẵng
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Phòng 5.8, Tầng 5, Tòa nhà ETown, 364 Cộng Hòa, Phường 13, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Phát triển phần mềm Á Đông (Orient Software Development Corp.)
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Phòng 5.8, Tầng 5, Tòa nhà ETown, 364 Cộng Hòa, Phường 13, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
20/03/2023
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 20/03/2023
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Đà Nẵng

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...