Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Admin cum Receptionist Executive

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 16/02/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
16/02/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. Admin works:
- Reviews company cars mileage, overtime and other expenses on a monthly basis.
- Arranges and manages car schedule of drivers daily.
- Instructs and manages messengers and office cleaner to do all administrative tasks, cleaning and documents delivery.
- Be responsible for incoming and outgoing mails and packages via normal and courier service.
- Be responsible for office supplies such as stationery and pantry inventory at cost efficient and quality levels
- Assists in planning and preparation of meetings, seminars, presentation, conferences, company trip, social/outdoor activities… that hosting by HR
- Books air ticket for all staff as per request
- Assists in managing office facilities maintenance including of furniture and fixtures, office security
- Arranges hotel accommodation, transportation means… for Staff and Guest as request.
- Be In charge of Union task.
- Support Admin in all Administration tasks:
+ Office fitting out (if any) and office decoration.
+ Office supplies: office furniture and office machines at cost efficient and quality levels
+Purchases of all items for work of administrative nature relating to office such as card visit, letter head, envelopes, gifts, ferry tickets etc.,
+ Office expense records.

2. Receptionist work:
- Responsible for acting as the first contact person for visitors and callers to PEB Office. This includes receiving visitors and directing them to the appropriate department
- Responsible for telephone calls and redirecting enquiries to the appropriate departments / colleagues and to connect calls to speaking parties.
- Accurately takes message and relays to person(s) concerned promptly.
- Responsible for arranging logistics to welcome customers: meeting room, beverage …
- Responsible for keeping reception area and pantry organized and tidy
- Responsible for updating internal office telephone directory / list

 

Yêu cầu ứng viên

- University/ college degree in business administration, English or similar
- At least 2 years of experiences in a similar position.
- Good knowledge of administrative and clerical procedures
- Proficient in English both spoken and written
- Good communication and organizational skills.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Khu công nghiệp Đông Xuyên, phường Rạch Dừa, , Thành Phố Vũng Tàu, Bà Rịa - Vũng Tàu
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Nhà Thép PEB (PEB Steel Buildings)
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Khu công nghiệp Đông Xuyên, phường Rạch Dừa, , Thành Phố Vũng Tàu, Bà Rịa - Vũng Tàu
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
17/01/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
25 - 30 tuổi
Giới tính
Nữ
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 17/01/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: 25 - 30 tuổi
Giới tính: Nữ
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...