Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển Senior Recruitment Officer

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 11/08/2019
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
11/08/2019
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

The Human Capital (HC) team at PwC Vietnam includes Human Resources and Learning & Development professionals. The HC team's vision is to attract, develop, reward and manage diverse and authentic leaders, at all levels, who can build strong relationships and serve our clients. We do this by partnering with business leaders to engage and retain our people through listening to their needs and designing innovative solutions.

As a Recruitment Officer, you will work in the Human Resources (HR) team to drive recruitment initiatives that align recruitment needs with our strategy and support the achievement of our business strategy.

You will be expected to manage recruitment projects, streamline work processes, tap on networks and introduce innovative recruitment methods.

We are pleased to invite ambitious and highly motivated candidates to apply for the position of
Recruitment Officer in our Hanoi office.

Key responsibilities:
Your main responsibilities include the following:
- Coordinate and execute local and overseas recruitment campaigns under the supervision of the Recruitment Manager.
- Maintain an updated roster of participant placements and potential job opportunities.
- Identify suitable recruitment channels and design appropriate advertisements.
- Execute pre-screening and/or final phone/face-to-face interviews for junior & mid-level positions and support all parties concerned with the assessment.
- Proactively coordinate with departments/hiring managers for interviews.
- Ensure all vacancies are filled with suitable candidates within the targeted time.
- Ensure all recruitment policies, procedures and techniques are adhered to and recommend improvements.
- Maintain an active and organised data bank of applicants for various positions.
- Prepare monthly and weekly reports.
- Work with other HC colleagues and other colleagues in the firm to facilitate successful employee orientation and on boarding procedures.
- Assist in HR communication, campus recruitment programs and social recruitment events.
- Prepare expense reports of related activities for approval and payment.
- Prepare and process procedures to obtain work permits, visa and residence permits and provide relocation assistance for expatriates.
- Regularly update professional knowledge by participating in educational opportunities.
- Protect the organization' s value by keeping information confidential.
- Perform other tasks assigned by HC managers as required.

Yêu cầu ứng viên

The ideal candidate will have strong interpersonal skills and excellent organizational skills, exhibit a strong client service attitude and have the ability to think logically and work independently. She/he is adaptable and has the capacity to build strong relationships with people across our firm as well as the student community, both domestically and overseas. Other requirements include:
- Bachelor Degree in HR management, or business administration.
- At least 3 or 4 years relevant work experience in recruitment.
- Ability to work on multiple projects.
- A proactive approach combined with common sense.
- Excellent communication in both English and Vietnamese.
- Proficiency with Microsoft applications and knowledge of database; Expert user of MS Excel and numerically inclined.
- Detailed, well-organised and able to work independently.
- Excellent interpersonal skills.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Attractive salary & bonus
- Laptop Provided
- Clear career path & professional working environment

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 29, Đường Lê Duẩn, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH PWC (Việt Nam)
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 29, Đường Lê Duẩn, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
31/07/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 31/07/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...