Tuyển Nhân Viên Chứng Từ (Hàng Xuất)
Mô tả công việc
- Receive shipping instruction from clients
- Make bill of lading & get confirmation from clients regarding the bill
- Send documents for agents right after finish document at Vietnam side
- Request transhipment report from agents to update for clients about their cargo status
- Continue to follow & update for clients until cargo delivered to consignee
- Get invoice from shipping line, check & tranfer for Acc. dept. settle payment to get telex release in 7 days from vessel depart
- Make Profit Statement, transfer for Acc. dept. to make invoice for clients & agents.
Yêu cầu ứng viên
- College / University with Foreign Trade, Economic degree or relevant
- 1 - 4 years’experience in Logistics / Supply Chain / Import - Export Industry
- Highly self - motivated, self - confident
- Adequate computer skills - MS Office
- English communication is required
- Good communication skill, customer focused, achievement driven, teamwork and able to work under pressure.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Talk when interview.
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
| Quy mô: | 100-199 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Logistics & Chuỗi cung ứng |
| Địa chỉ: | Phòng 1101, Tầng 11, Toà nhà Cobi Tower I, Số 5 Đường Hoàng Văn Thái, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh |
| Tên công ty: | Công ty TNHH Star Concord (Việt Nam) |
| Quy mô: | 100-199 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Logistics & Chuỗi cung ứng |
| Địa chỉ: | Phòng 1101, Tầng 11, Toà nhà Cobi Tower I, Số 5 Đường Hoàng Văn Thái, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh |
| Ngày đăng tuyển: | 16/07/2020 |
| Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
| Học vấn: | Cao đẳng |
| Số lượng tuyển: | 0 |
| Độ tuổi: | Không yêu cầu |
| Giới tính: | Nữ |
| Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi
Đăng xuất
Việc làm Hồ Chí Minh