Tuyển Nhân Viên Chứng Từ (Hàng Xuất)
Mô tả công việc
- Receive shipping instruction from clients
- Make bill of lading & get confirmation from clients regarding the bill
- Send documents for agents right after finish document at Vietnam side
- Request transhipment report from agents to update for clients about their cargo status
- Continue to follow & update for clients until cargo delivered to consignee
- Get invoice from shipping line, check & tranfer for Acc. dept. settle payment to get telex release in 7 days from vessel depart
- Make Profit Statement, transfer for Acc. dept. to make invoice for clients & agents.
Yêu cầu ứng viên
- College / University with Foreign Trade, Economic degree or relevant
- 1 - 4 years’experience in Logistics / Supply Chain / Import - Export Industry
- Highly self - motivated, self - confident
- Adequate computer skills - MS Office
- English communication is required
- Good communication skill, customer focused, achievement driven, teamwork and able to work under pressure.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Talk when interview.
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 100-199 nhân viên |
Lĩnh vực: | Logistics & Chuỗi cung ứng |
Địa chỉ: | Phòng 1101, Tầng 11, Toà nhà Cobi Tower I, Số 5 Đường Hoàng Văn Thái, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty TNHH Star Concord (Việt Nam) |
Quy mô: | 100-199 nhân viên |
Lĩnh vực: | Logistics & Chuỗi cung ứng |
Địa chỉ: | Phòng 1101, Tầng 11, Toà nhà Cobi Tower I, Số 5 Đường Hoàng Văn Thái, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 16/07/2020 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Cao đẳng |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Nữ |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi