Tuyển mới HR Administrator
Mô tả công việc
Recruiting:
- Follow up the recruitment process: manage recruitment posts, screen CVs, ….in IT or Software Engineer positions.
- Build up and maintaining good relationship with universities or suitable channels to support for recruiting activities and branding to attract qualified candidates
- Build talent pool through activity on various channels and social media (LinkedIn, Facebook, etc.)
- Work with agency, headhunters for smooth recruitment.
- Schedule the interview time.
- Conduct staff on-boarding, orientation for new hired or off-boarding.
Admin:
- Prepare all payment requests
- Work with Bao Viet insurance about changing, contracts, papers and process
- Manage stationery, company assets, IT equipment
- Prepare budget for company activities (team building party, business trip, …)
- Go to supermarket buying F&B for pantry monthly
- Plan and manage estimated expense Budget at the beginning of each month
HR:
- Build HR policies and procedures
- Compose the documents about company’s statues and regulations (required from VN labor law)
- Compose all required forms, documents, decisions and announcements for company organization under Vietnam law in both Vietnamese and English
- Do the payroll and Social Contribution and PIT issues, TAX Department and Payslip .
Accounting:
- Collect all invoices from external suppliers, store and classify all the invoices and documents for account tracking
- Manage and record internal expenses on accounting software – Xero
- Conduct the transfer manually for all payments (salary, office rent, telephone, internet, social contribution, trade union fee, tax, business trip expenses ....)
- Make report of Office Expenses and Petty Cash
- Translate all Accounting reports including the Journal, Ledger, Additional Balance Sheet, ....
- Work on the process for official invoices between 2 Upskills (Principal Contract)
- Review the service contracts with all suppliers, services and landlord
Yêu cầu ứng viên
- Trao đổi khi phỏng vấn
Quyền lợi/Phúc lợi
- Trao đổi khi phỏng vấn
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | Chưa cập nhật |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 3, 27A Hoàng Việt, Phường 4, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty TNHH Upskills Việt Nam |
Quy mô: | Chưa cập nhật |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 3, 27A Hoàng Việt, Phường 4, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 07/04/2020 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi