Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển mới HR Administrator

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 07/05/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
07/05/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Recruiting:

  • Follow up the recruitment process: manage recruitment posts, screen CVs, ….in IT or Software Engineer positions.
  • Build up and maintaining good relationship with universities or suitable channels to support for recruiting activities and branding to attract qualified candidates
  • Build talent pool through activity on various channels and social media (LinkedIn, Facebook, etc.)
  • Work with agency, headhunters for smooth recruitment.
  • Schedule the interview time.
  • Conduct staff on-boarding, orientation for new hired or off-boarding.

Admin:

  • Prepare all payment requests
  • Work with Bao Viet insurance about changing, contracts, papers and process
  • Manage stationery, company assets, IT equipment
  • Prepare budget for company activities (team building party, business trip, …)
  • Go to supermarket buying F&B for pantry monthly
  • Plan and manage estimated expense Budget at the beginning of each month

HR:

  • Build HR policies and procedures
  • Compose the documents about company’s statues and regulations (required from VN labor law)
  • Compose all required forms, documents, decisions and announcements for company organization under Vietnam law in both Vietnamese and English
  • Do the payroll and Social Contribution and PIT issues, TAX Department and Payslip .

Accounting:

  • Collect all invoices from external suppliers, store and classify all the invoices and documents for account tracking
  • Manage and record internal expenses on accounting software – Xero
  • Conduct the transfer manually for all payments (salary, office rent, telephone, internet, social contribution, trade union fee, tax, business trip expenses ....)
  • Make report of Office Expenses and Petty Cash
  • Translate all Accounting reports including the Journal, Ledger, Additional Balance Sheet, ....
  • Work on the process for official invoices between 2 Upskills (Principal Contract)
  • Review the service contracts with all suppliers, services and landlord

Yêu cầu ứng viên

  • Trao đổi khi phỏng vấn 

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Trao đổi khi phỏng vấn 

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 3, 27A Hoàng Việt, Phường 4, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Upskills Việt Nam
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 3, 27A Hoàng Việt, Phường 4, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
07/04/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 07/04/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...