Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển HR Executive

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 16/07/2020
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
16/07/2020
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

A/ Compensation & Benefits:
- Monthly payroll calculation (Salary, allowance, overtime, PIT, trade union fee) and coordinate with Accounting Dept for payment to Employee
- Pay-slip preparation and distribution to employee
- Carry out tasks related to PIT (Registration of PIT code & PIT relief, PIT declaration, Finalization...)
- Carry out tasks related to SHUI Insurance (Monthly declaration, Management of insurance book and medical card, Insurance claims processing; Reconciliation of SHUI contribution data...)
- Carry out tasks related to Company's Personal Accident and Healthcare Insurance (Monthly declaration & Management of card, Reconciliation of monthly report and Claim report, Support on claims...)
- Calculation of bonus, commission
- Facilitation of payment of other benefits to Employee in accordance to the Company's policy
B/ Labour relation:
- Maintaining and updating employee database regularly to ensure the most updated information of HR data
- Monitoring contract's term and notifying HOD for appraisal to ensure prompt contract extension or termination
- Composition, submission for approval of documents related to personnel management including but not limited to: labor contract, appendix, decision, notice…
- Distribution of signed document to Employee, scanning and filing in an proper manner (both soft file and hard files)
- Application for visa, work permit, resident card for foreigners (and their family) to come to Vietnam
- Providing consultancy to BOD, HOD on employment legal & regulatory changes and Company policies
- Providing explanation to Employee concerning labour contract, insurance and other employee's benefits
C/ Organizational Development:
- Assisting HR Manager in development and submission for approval of competent authorities for labor-related policies and regulations in accordance with applicable laws and other relevant SOPs required by the Group and Company
- Assisting HR Manager in deployment of competency/performance assessment
- Maintaining and updating Company's Organization Chart upon changes
- Facilitation of the development and revision of Company's JD system
- Taking part in enhancement of the Employee's compliance to the Company's policies and development of corporate culture
D/ Report:
- Facilitation of data collection and preparation of Group's HR Report
- Preparation and submission of HR reports to competent authorities as regulated by labour law
- Synthesizing, analyzing, exporting internal HR report upon required by the line manager or relevant parties

Yêu cầu ứng viên

- University degree, major in Human Resources Management or related.
- At least 5 years of experience in similar positions (preferably in production or construction company). Having experience in the development of Salary scale and policy, Competency framework, bonus policy, labor regulation, collective agreement.
- Good English Writing and Speaking, translation skill is a plus.
- Advanced usage of MS applications (Word, Excel, Power Point, Planner, Outlook), knowledge of VBA is an advantage
- Sound knowledge of Human Resources management (especially 3P Salary, Competency Framework, KPI). Good knowledge of Labor Law, SHUI Law, PIT Law, Trade Union Law.
- Personal competencies : Interpersonal and communication skills; Coordination, negotiation and persuasion skills; Problem solving skills; Organizational and planning skills; Logical and critical thinking; Detailed, careful, service minded, honest , proactive and possessing can-do attitude.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Discussed in the interview

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 11 Trần Hưng Đạo, Phường Phan Chu Trinh, Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Freyssinet Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 11 Trần Hưng Đạo, Phường Phan Chu Trinh, Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
11/07/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 11/07/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...