Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển Giám Đốc Chiến Lược (Strategic Insight Manager – Vietnam & Asean)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 6 năm
Hạn nộp hồ sơ: 18/01/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
6 năm
Hạn nộp hồ sơ
18/01/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Consumer & Market Insight Work

  • Fuel marketing teams with constantly refreshed trends and knowledge identified through market, consumer & shopper, Competition, innovations, channels, FMCG trends, macro trends etc.
  • Develop and review learning agenda with marketing teams, manage the learning budget with good prioritization and clear phasing in a full year base to make sure all the core needs are addressed
  • Put in place the right level of researches (standard researches methodologies, also willing to adapt new agile ones) to make sure achieving good understanding and insight in efficient ways.
  • Drive the relevant analysis on day-to-day business utilizing retail data, consumer panel, internal data and other approaches to building learnings, validate assumptions or solve the problems.
  • Implement ‘consumer-is-the-boss’ concept, actively support and advise marketing teams on various topics by bringing the ‘consumer proven’ insights
  • Actively support on strategic planning – brand strategy, marketing planning, innovation managements, portfolio management, new territory & new opportunity exploration etc.

Consumer & Market Insight community

  • Act as a bridge between local marketing / business teams and Group CMI community, by closely working with Asia CMI director to share local business status /research project status, and to fuel global CMI approach /learnings back to country
  • Working as one team, actively participate in Asia /Group strategic insight community on trend sharing, best practices sharing, support or lead multi-market landscape exploration, project, and workshops.

Research Agency Management

  • Develop and maintain and efficient and productive relationship with core agency partners. Fight for good resources on project and always drive for high quality deliverables.
  • Fuel relevant business knowledge and background to the agency aiming growing them as long-term business partners
  • Willing to explore, try, and adapt new way of research, positively challenge current research protocols, always pursing higher efficient way of CMI

Yêu cầu ứng viên

  • University degree with at least 8 experience years in the similar position
  • Professional experience in research agencies
  • Professional experience as inhouse researcher/CMI roles, experience in FMCG international companies.
  • Depth and broad knowledge of the Vietnam market and Vietnamese consumers, also having strong interest in broader countries with different cultural background and landscapes in ASEAN as well as in Asia.
  • Solid competencies in project management
  • Ability to work on multi-tasking respecting timelines
  • Ability to synthesize and communicate in a complex context
  • Ability to think out of the box and challenge dogmas and preconceived truths
  • Self-motivated
  • Quick learner
  • Team player
  • Fluent in both oral and written English

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Having chances to get attractive company bonus every month/year
  • Company trip once a year + Joining party
  • Salary and position is reviewed 1 time a year
  • Bonus by individual ability and company’s performance.
  • Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
  • Dynamic and sociable working environment.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
2  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lô CN1, khu công nghiệp Sóng Thần 3, Phường Phú Tân, Thành phố Thủ Dầu Một, Bình Dương
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH BEL Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lô CN1, khu công nghiệp Sóng Thần 3, Phường Phú Tân, Thành phố Thủ Dầu Một, Bình Dương
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
19/12/2019
Cấp bậc
Trưởng/Phó phòng
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 19/12/2019
Cấp bậc: Trưởng/Phó phòng
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...