Tuyển Dụng Sales Admin

Mức lương: Thương lượng

Kinh nghiệm: Không yêu cầu kinh nghiệm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Thành phố Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: 17/01/2020

Trình độ: Cao đẳng

Mô tả công việc

  • Process Customer’s orders; Liaising with Factories / Sales / Logistics/ Warehouse to ensure the Customers orders are delivered as planned.
  • Input, verify and confirm customer orders and forecast
  • Handle Customers’ enquirers and process order and monitor delivery status to ensure resolution to customer’s satisfaction.
  • Provide daily administration support duties including updating of reports, documents, controls & filing.
  • Ensure timely reporting and monitoring of inventory and backlog status.
  • Monitoring of customer’s billing and conduct frequent credit check to ensure that credit facilities granted to customers are in line with Company policy.
  • To provide speedy and accurate support to distributors and direct customers on matter pertaining to their orders.
  • To provide logistics solution pertaining to customer needs.
  • Investigate customer complaints, identify root causes and implement corrective actions
  • Ensure timely closure of all complaints.
  • Close monitoring of monthly sales target to ensure that it is in line with the monthly target.
  • To assist sales personnel in processing sample to customers when required
  • Other duties which may be assigned from time to time to achieve corporate objectives
  • Key point of CS Team to coordinate with other teams/ departments to achieve company's business goals
  • Other assignment based on company's requirement

Yêu cầu ứng viên

  • College Graduation
  • CS experience
  • Strong client-facing and communication skills
  • Advanced troubleshooting and multi-tasking skills
  • Customer service orientation.

Quyền lợi/Phúc lợi

  •  Bảo hiểm theo quy định
  •  Thưởng
  •  Chăm sóc sức khỏe
  •  Đào tạo
  •  Chế độ nghỉ phép
0  |  0
Công ty Cổ phần Đồ Hộp Hạ Long
Quy mô: 200-499 nhân viên Số 71 Lê Lai, Phường Máy Chai, Quận Ngô Quyền, Hải Phòng Quốc gia: Chưa cập nhật
Thông tin tuyển dụng
Ngày đăng tuyển: 08/01/2020
Ngành nghề: Nhân viên Hành chính
Cấp bậc:Mới tốt nghiệp
Số lượng:Chưa cập nhật
Giới tính:Không yêu cầu
Độ tuổi: Không yêu cầu
Nơi làm việc: Thành phố Hồ Chí Minh

Việc làm liên quan

© NhanSu.vn

Địa chỉ: 19 Nguyễn Gia Thiều Phường Võ Thị Sáu, quận 3, TP. Hồ Chí Minh

Điện thoại: (028)39302288 - Zalo: 0932170886

Email: info@nhansu.vn


CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025

Mã số thuế: 0315459414

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM

Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ


© 2025 All Rights Reserved