Tuyển dụng QA, Giám sát chất lượng cuộc gọi
Mô tả công việc
- Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards
- Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints and seller satisfaction remarks to improve on their communication and overall quality performance
- Training CSR’s on soft skills, call handling, ticket handling and communication skills
- Providing report and analysis on quality progress to HOCS
- Ensuring contact reason categories are tagged correctly
- Generating process and guidelines for CSR’s to adhere
- Ensuring recoveries are done
- Attending calibration and meetings to ensure requirements are on par
- Training CSR on new implementations and process changes.
- Analyze the root cause of issue and able to design action plan.
- Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations and training.
- Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
- Test products and procedures to establish functionality and effectiveness.
- Manage BPO performance to achieve KPIs of productivity, CSAT, CQM
Yêu cầu ứng viên
- At least 1 year-experience developing and implementing quality assurance programs in a call center environment
- Good English skill (listening, speaking and writing)
- Ability to solve problems quickly and independently while working in a fast-paced environment
- Experience persuading audience and front line employees to support new initiatives
- Exceptional listening skills
- Intermediate to advanced reporting skills
- Excellent ability to identify and analyze data for trends
- Experience in providing performance feedback
- Excellent time management
- Ability to multitask and perform in constantly changing environment
- Experience managing and driving team calibration to QA requirement
- Strong organizational, planning, prioritization skills
Quyền lợi/Phúc lợi
- Được hưởng các phúc lợi theo quy định nhà nước
- Thưởng lương tháng 13
- Được đánh giá tăng lương
- Được hỗ trợ, đào tạo kĩ năng công việc
- Thưởng vào các dịp lễ tết
- Tham quan, nghỉ mát hàng năm
- Khám sức khỏe định kỳ
- Tham gia vào hoạt động tập thể
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
| Quy mô: | 200-499 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | Tòa nhà VTC Online, tầng 8, tầng 17 và tầng 20, số 18 phố Ta - Phường Minh Khai - Quận Hai Bà Trưng - Hà Nội. |
| Tên công ty: | Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam |
| Quy mô: | 200-499 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | Tòa nhà VTC Online, tầng 8, tầng 17 và tầng 20, số 18 phố Ta - Phường Minh Khai - Quận Hai Bà Trưng - Hà Nội. |
| Ngày đăng tuyển: | 18/03/2019 |
| Cấp bậc: | Nhân viên |
| Học vấn: | Cao đẳng |
| Số lượng tuyển: | 3 |
| Độ tuổi: | Không yêu cầu |
| Giới tính: | Không yêu cầu |
| Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi
Đăng xuất
Việc làm Hồ Chí Minh