Tuyển dụng QA, Giám sát chất lượng cuộc gọi
Mô tả công việc
- Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards
- Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints and seller satisfaction remarks to improve on their communication and overall quality performance
- Training CSR’s on soft skills, call handling, ticket handling and communication skills
- Providing report and analysis on quality progress to HOCS
- Ensuring contact reason categories are tagged correctly
- Generating process and guidelines for CSR’s to adhere
- Ensuring recoveries are done
- Attending calibration and meetings to ensure requirements are on par
- Training CSR on new implementations and process changes.
- Analyze the root cause of issue and able to design action plan.
- Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations and training.
- Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
- Test products and procedures to establish functionality and effectiveness.
- Manage BPO performance to achieve KPIs of productivity, CSAT, CQM
Yêu cầu ứng viên
- At least 1 year-experience developing and implementing quality assurance programs in a call center environment
- Good English skill (listening, speaking and writing)
- Ability to solve problems quickly and independently while working in a fast-paced environment
- Experience persuading audience and front line employees to support new initiatives
- Exceptional listening skills
- Intermediate to advanced reporting skills
- Excellent ability to identify and analyze data for trends
- Experience in providing performance feedback
- Excellent time management
- Ability to multitask and perform in constantly changing environment
- Experience managing and driving team calibration to QA requirement
- Strong organizational, planning, prioritization skills
Quyền lợi/Phúc lợi
- Được hưởng các phúc lợi theo quy định nhà nước
- Thưởng lương tháng 13
- Được đánh giá tăng lương
- Được hỗ trợ, đào tạo kĩ năng công việc
- Thưởng vào các dịp lễ tết
- Tham quan, nghỉ mát hàng năm
- Khám sức khỏe định kỳ
- Tham gia vào hoạt động tập thể
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tòa nhà VTC Online, tầng 8, tầng 17 và tầng 20, số 18 phố Ta - Phường Minh Khai - Quận Hai Bà Trưng - Hà Nội. |
Tên công ty: | Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tòa nhà VTC Online, tầng 8, tầng 17 và tầng 20, số 18 phố Ta - Phường Minh Khai - Quận Hai Bà Trưng - Hà Nội. |
Ngày đăng tuyển: | 18/03/2019 |
Cấp bậc: | Nhân viên |
Học vấn: | Cao đẳng |
Số lượng tuyển: | 3 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi