Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển dụng Administration Officer

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 15/05/2019
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
15/05/2019
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Administrative task:
+ Responsible for the day to day organization of the site administrative and organizational tasks, secretarial functions, general affairs, assistance to the general manager and other managers.
+ Handling secretarial duties, reception, telephone and mail and parcel traffic, office and general administration.
+ Draws up, in consultation with the superiors, letters, statements, reports, presentations, etc. And finishes them in terms of lay-out, spelling, etc.
+ Assistance to management in practical matters, general affairs and administration.
+ Taking care of facility management and maintenance, office supplies, relation to service providers, business and personal contacts, potential vendors and relations, cleaning and housekeeping services.
+ Organizations of meetings, business trips, hotel and flight bookings, catering, lunches.
+ Arrangement of special events and occasions, in cooperation with the site President and the HR officer.
Network task:
-Participating in developing guidelines / regulations for network operation management
- Managing standard data of Leasing, Construction, equipment, furniture, construction materials and materials
- Receiving information about the operation of the PSO / SIP / Booth
- Cooperate with other units to resolve troubles, problems, support proposals of SIP, Booth
- Prepare reports on the operation of the network system at the request of managers and company's leadership
- Managing legal records, records of the lease rental of SIP, Booth
- Coordinating, managing construction projects,  implementation of PSO, SIP, Booth projects across the system

Yêu cầu ứng viên

- At least Bachelor degree in any field
- At least 5 year experience in related field especially have experience in setting up new branches/transaction offices
- Preferably manager in purchasing, renovation, administration, GA or equivalent.
- Proficiency in English communication 
- Strong organizational, detailed and analytical skills
- Computer literate and knowledge of computer system
- Strong communication and inter-personality skills

Quyền lợi/Phúc lợi

- Bảo hiểm
- Du Lịch
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 12A tòa Tháp Tây, tòa nhà Lotte Center, số 54 Liễu Giai, Phường Cống Vị, Quận Ba Đình, Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty tài chính Trách nhiệm hữu hạn Một thành viên Lotte Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 12A tòa Tháp Tây, tòa nhà Lotte Center, số 54 Liễu Giai, Phường Cống Vị, Quận Ba Đình, Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
15/04/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 15/04/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...