Tuyển dụng Administration Officer
Mô tả công việc
Administrative task:
+ Responsible for the day to day organization of the site administrative and organizational tasks, secretarial functions, general affairs, assistance to the general manager and other managers.
+ Handling secretarial duties, reception, telephone and mail and parcel traffic, office and general administration.
+ Draws up, in consultation with the superiors, letters, statements, reports, presentations, etc. And finishes them in terms of lay-out, spelling, etc.
+ Assistance to management in practical matters, general affairs and administration.
+ Taking care of facility management and maintenance, office supplies, relation to service providers, business and personal contacts, potential vendors and relations, cleaning and housekeeping services.
+ Organizations of meetings, business trips, hotel and flight bookings, catering, lunches.
+ Arrangement of special events and occasions, in cooperation with the site President and the HR officer.
Network task:
-Participating in developing guidelines / regulations for network operation management
- Managing standard data of Leasing, Construction, equipment, furniture, construction materials and materials
- Receiving information about the operation of the PSO / SIP / Booth
- Cooperate with other units to resolve troubles, problems, support proposals of SIP, Booth
- Prepare reports on the operation of the network system at the request of managers and company's leadership
- Managing legal records, records of the lease rental of SIP, Booth
- Coordinating, managing construction projects, implementation of PSO, SIP, Booth projects across the system
Yêu cầu ứng viên
- At least Bachelor degree in any field
- At least 5 year experience in related field especially have experience in setting up new branches/transaction offices
- Preferably manager in purchasing, renovation, administration, GA or equivalent.
- Proficiency in English communication
- Strong organizational, detailed and analytical skills
- Computer literate and knowledge of computer system
- Strong communication and inter-personality skills
Quyền lợi/Phúc lợi
- Bảo hiểm
- Du Lịch
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 12A tòa Tháp Tây, tòa nhà Lotte Center, số 54 Liễu Giai, Phường Cống Vị, Quận Ba Đình, Hà Nội |
Tên công ty: | Công ty tài chính Trách nhiệm hữu hạn Một thành viên Lotte Việt Nam |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 12A tòa Tháp Tây, tòa nhà Lotte Center, số 54 Liễu Giai, Phường Cống Vị, Quận Ba Đình, Hà Nội |
Ngày đăng tuyển: | 15/04/2019 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi