Tuyển dụng Administration Officer
Mô tả công việc
Administrative task:
+ Responsible for the day to day organization of the site administrative and organizational tasks, secretarial functions, general affairs, assistance to the general manager and other managers.
+ Handling secretarial duties, reception, telephone and mail and parcel traffic, office and general administration.
+ Draws up, in consultation with the superiors, letters, statements, reports, presentations, etc. And finishes them in terms of lay-out, spelling, etc.
+ Assistance to management in practical matters, general affairs and administration.
+ Taking care of facility management and maintenance, office supplies, relation to service providers, business and personal contacts, potential vendors and relations, cleaning and housekeeping services.
+ Organizations of meetings, business trips, hotel and flight bookings, catering, lunches.
+ Arrangement of special events and occasions, in cooperation with the site President and the HR officer.
Network task:
-Participating in developing guidelines / regulations for network operation management
- Managing standard data of Leasing, Construction, equipment, furniture, construction materials and materials
- Receiving information about the operation of the PSO / SIP / Booth
- Cooperate with other units to resolve troubles, problems, support proposals of SIP, Booth
- Prepare reports on the operation of the network system at the request of managers and company's leadership
- Managing legal records, records of the lease rental of SIP, Booth
- Coordinating, managing construction projects, implementation of PSO, SIP, Booth projects across the system
Yêu cầu ứng viên
- At least Bachelor degree in any field
- At least 5 year experience in related field especially have experience in setting up new branches/transaction offices
- Preferably manager in purchasing, renovation, administration, GA or equivalent.
- Proficiency in English communication
- Strong organizational, detailed and analytical skills
- Computer literate and knowledge of computer system
- Strong communication and inter-personality skills
Quyền lợi/Phúc lợi
- Bảo hiểm
- Du Lịch
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
| Quy mô: | 200-499 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | Tầng 12A tòa Tháp Tây, tòa nhà Lotte Center, số 54 Liễu Giai, Phường Cống Vị, Quận Ba Đình, Hà Nội |
| Tên công ty: | Công ty tài chính Trách nhiệm hữu hạn Một thành viên Lotte Việt Nam |
| Quy mô: | 200-499 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | Tầng 12A tòa Tháp Tây, tòa nhà Lotte Center, số 54 Liễu Giai, Phường Cống Vị, Quận Ba Đình, Hà Nội |
| Ngày đăng tuyển: | 15/04/2019 |
| Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
| Học vấn: | Trung cấp |
| Số lượng tuyển: | 0 |
| Độ tuổi: | Không yêu cầu |
| Giới tính: | Không yêu cầu |
| Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi
Đăng xuất
Việc làm Hồ Chí Minh