Tuyển Brand Manager
Mô tả công việc
- Assist marketing department head, or brand manager to propose on-line, off-line marketing plans.
- Work independently to execute marketing plans within aligned MKT budget.
- Early involved in product R&D process to support manager clarify market demands & product spec for the preparation of new launch.
- Support MKT managers to plan, manage A&P budget.
- Ensure MKT budget spending effectiveness & to make reports on a regular basis to update MKT department head.
- Regular collection for market intelligence for key competitors activities.
- Conduct consumer surveys to understand consumers’ insight.
- Well coordinate, integrate & communicate with key counterparts to smoothly work and ensure assigned tasks & commitments can be delivered.
- Assist marketing head for special projects or request.
- Highly interested in baby care industry.
Yêu cầu ứng viên
- University graduate, major in Business/Marketing or equivalent.
- Minimum 3 years as MKT brand executive experience in MKT field.
- Good coordination, and communication skills.
- Fluency in English.
- Good analysis skills
Quyền lợi/Phúc lợi
- Trao đổi khi phỏng vấn
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Lô A1-6, đường số N5, Khu Công nghiệp Tây Bắc Củ Chi, Xã Tân An Hội, Huyện Củ Chi, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Taisun Việt Nam |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Lô A1-6, đường số N5, Khu Công nghiệp Tây Bắc Củ Chi, Xã Tân An Hội, Huyện Củ Chi, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 19/12/2019 |
Cấp bậc: | Nhân viên |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | 23 - 34 tuổi |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi