Trưởng Bộ Phận Chăm Sóc Khách Hàng
Công ty Cổ phần Việt Nam Investment
Mức lương: Thỏa thuận
Kinh nghiệm: 2 năm
Nơi làm việc: Tp Hồ Chí Minh
Trình độ: Đại học
Mô tả công việc
Quality Assurance:
- Perform monitoring and evaluating the quality of all channels including inbound, e-communication, customer care in accordance with standard operating procedure.
- Regularly conduct random checks and provide feedback/ coaching session to CE Executive on Call/ Email handling quality.
- Maintain details quality record of all CE Executive.
- Provide agent performance report and SWOT analysis for further improvement.
- Conduct monthly call calibration to evaluate on selected recorded conversations.
- Analyze reports, identify trends to propose solutions, initiatives related to common costumer’s complaints and requests in order to deliver high customer satisfaction.
- Proactively participate in the projects to optimize process and performance of the CE team.
- Conduct daily line testing and checks on recording system to ensure quality of conversation recorded is good.
Customer Experience:
- Handle calls, emails, and chats as a CE Executive.
- Can work in shifts and on holidays.
- Undertake other tasks assigned by CE Manager.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree
- At least 2 years of call center customer care experience, preferably in services industry (e.g. e-commerce, ride-hailing, food delivery…).
- 1 year of experience in Quality Assurance role.
- Excellent in oral, written, and interpersonal skills.
- Ability to communicate in English.
- Teamwork and coaching skill. High collaboration with all departments, open-minded & flexible align process with counterparts from other functions.
- Familiar with reporting tools (Excel, etc.) is a plus.
- Fast-learning and open to change.
Phúc lợi công việc
- A start-up environment with passionate and enthusiastic colleagues.
- Full of snack and drinks in the pantry.
- 13th month salary and performance bonus.
- 12 annual leave and 3 sick leave.
- Company trip and team building.
- Private healthcare insurance.
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 548 / 2
Công ty Cổ phần Việt Nam Investment
Tầng 6, số 72-74 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường 6, Quận 3, Thành Phố Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên
Ngày đăng tuyển
22/12/2020
22/12/2020
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung
Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng
Chăm sóc khách hàng
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ
Bất kỳ
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Kinh nghiệm làm việc
2 năm
2 năm
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Việc làm tương tự
Nhân viên Pháp lý (& CSKH Sau vay)
Công ty Tài Chính TNHH Một Thành Viên Bưu Điện
Nhân viên kinh doanh (Phần mềm)
Công ty TNHH Dịch vụ và Giải pháp Phần mềm Bado
Nhân viên Chăm Sóc Khách Hàng
Công ty TNHH Kingden Trading
Nhân viên Pháp lý
Văn phòng Luật sư Trí Nhân
Thực tập sinh kinh doanh
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Prudential Việt Nam
Trưởng Bộ Phận Chăm Sóc Khách Hàng
Công ty Cổ phần Việt Nam Investment
Nộp đơn
Công ty Cổ phần Việt Nam Investment