Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Trợ Lý Phó Giám Đốc

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 27/03/2022
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
27/03/2022
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. GENERAL
- Assist primarily the COO with organizational, financial and personal administration on a daily basis
- Be friendly and personable while managing heavy communications and calendar scheduling (requiring interaction with both internal and external executives and assistants, as well as consultants, clients, co-workers and the general public) to coordinate various complex meetings
- Prioritize and manage multiple projects simultaneously and follow through on issues in a timely manner
- Lead short-term projects and initiatives as requested by the COO
- Respect the need for confidentiality and sensitivity of information
- Have a proven ability to exercise good judgment in recognizing the scope of authority
- Assist COO’s to drive sales & marketing’s strategy as well as operation improvement by coordinating with respective stakeholders
- Initiate creative ideas to support COO for building company’s brand
- Assist other Directors as delegated by the COO
- Other job duties assigned by COO
 2. COMMUNICATIONS
- Communicate and handle incoming and outgoing electronic communications on behalf of the COO
- Chase responses to requests and emails to/from the COO if requested
- Greet visitors graciously and in a professional manner, create a good personal image through a neat, clean, businesslike professional appearance and a positive, cheerful attitude.
- Answer phones in a pleasant, helpful and professional manner, direct all incoming calls to appropriate party promptly and efficiently, accurately recording messages and reliably passing messages to recipient in a timely manner
 3. SCHEDULING
- Work with the COO to manage his calendar and schedule (board meetings, donor meetings, conferences, regional office visits) including coordinating COO’s global and domestic travel itineraries
- Organize all other meetings to be attended by the COO, including staff lunches, coffees, and Skype calls,... when requested
- Ensures that key dates and events are highlighted to the COO ahead of time
 4. MEETINGS                            
- Prepare materials, packets and presentations for COO’s meetings, senior management team meetings, off-sites, and all-staff meetings
- Organize the logistics of board meetings and other key internal meetings
- Coordinate and distribute notes at management meetings as requested
- Type up notes of the COO/ the Board as requested
- Organize and arrange venues for all other meetings requested by the COO

Yêu cầu ứng viên

- Female only, age: 25-30
- Bachelor degree required, preferred Foreign Trade University or excellent studying results at other prestige universities in Vietnam.
- At least 1 year work experience in administrative and personal assistant roles at the executive level is a plus (Not compulsory)
- Excellent attention to detail, accuracy and quality
- Excellent written and verbal English communication skills
- Passion and personal interest in people and providing assistance
- Holds a positive and outgoing perspective on life

Quyền lợi/Phúc lợi

- Discuss during the interview

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lầu 4, 51 Trần Phú - Phường 04 - Quận 5 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Giải pháp thương mại ABA
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lầu 4, 51 Trần Phú - Phường 04 - Quận 5 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
09/03/2022
Cấp bậc
Điều hành cấp cao
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
25 - 30 tuổi
Giới tính
Nữ
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 09/03/2022
Cấp bậc: Điều hành cấp cao
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: 25 - 30 tuổi
Giới tính: Nữ
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...