Technical Support (IT/Customer Service Background, Upto 22mil)
Mô tả công việc
- Review issues and contact customers to understand technical issues.
- Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue.
- Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
- Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.
- Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.
- Provides feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.
- Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.
Yêu cầu ứng viên
- Open for Freshers & Tech/Customer Service background
- Good English Communication (equivalent to IELTS 6.5 or higher).
- Outstanding customer service skills, emphasizing empathy, patience, and active listening.
- Passion for technology and a desire to learn and grow within the IT industry.
- Strong problem-solving and analytical skills.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Adaptability and flexibility to work in a fast-paced environment.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Salary range: 16.000.000 - 22.000.000 VND gross/month
- 100% salary during the probationary period.
- 90% contribution of the gross salary to social insurance.
- An employee who works at night (10 PM -6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance.
- 20 days leave/year (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
- Full working equipment will be provided.
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
Thời gian làm việc
- Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 05:00)
- WORKING HOURS: FIXED NIGHT SHIFT ON-SITE (10PM-7AM) 5 days/week (2 non-fixed days off - determined by the manager) Includes holiday and Tet shifts as assigned, allowances provided per labor law
Địa điểm làm việc
- The Sun Avenue, 28 Mai Chí Thọ, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Công nghệ thông tin |
Địa chỉ: | Tầng 12 Opal Tower, số 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 22, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty TNHH iTechWX |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Công nghệ thông tin |
Địa chỉ: | Tầng 12 Opal Tower, số 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 22, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 27/06/2025 |
Cấp bậc: | Nhân viên |
Học vấn: | Đại học |
Số lượng tuyển: | 10 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi