Technical Support (IT/Customer Service Background, Upto 22mil)
Mô tả công việc
- Review issues and contact customers to understand technical issues.
- Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue.
- Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
- Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.
- Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.
- Provides feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.
- Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.
Yêu cầu ứng viên
- Open for Freshers & Tech/Customer Service background
- Good English Communication (equivalent to IELTS 6.5 or higher).
- Outstanding customer service skills, emphasizing empathy, patience, and active listening.
- Passion for technology and a desire to learn and grow within the IT industry.
- Strong problem-solving and analytical skills.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Adaptability and flexibility to work in a fast-paced environment.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Salary range: 16.000.000 - 22.000.000 VND gross/month
- 100% salary during the probationary period.
- 90% contribution of the gross salary to social insurance.
- An employee who works at night (10 PM -6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance.
- 20 days leave/year (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
- Full working equipment will be provided.
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
Thời gian làm việc
- Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 05:00)
- WORKING HOURS: FIXED NIGHT SHIFT ON-SITE (10PM-7AM) 5 days/week (2 non-fixed days off - determined by the manager) Includes holiday and Tet shifts as assigned, allowances provided per labor law
Địa điểm làm việc
- The Sun Avenue, 28 Mai Chí Thọ, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh
| Quy mô: | 200-499 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Công nghệ thông tin |
| Địa chỉ: | Tầng 12 Opal Tower, số 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 22, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh |
| Tên công ty: | Công ty TNHH iTechWX |
| Quy mô: | 200-499 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Công nghệ thông tin |
| Địa chỉ: | Tầng 12 Opal Tower, số 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 22, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh |
| Ngày đăng tuyển: | 27/06/2025 |
| Cấp bậc: | Nhân viên |
| Học vấn: | Đại học |
| Số lượng tuyển: | 10 |
| Độ tuổi: | Không yêu cầu |
| Giới tính: | Không yêu cầu |
| Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi
Đăng xuất
Việc làm Hồ Chí Minh