Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Sales Admin Staff

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 21/03/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
21/03/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Process Customer’s orders; Liaising with Factories / Sales / Logistics/ Warehouse to ensure the Customers orders are delivered as planned.

- Input, verify and confirm customer orders and forecast

- Handle Customers’ enquirers and process order and monitor delivery status to ensure resolution to customer’s satisfaction.

- Provide daily administration support duties including updating of reports, documents, controls & filing.

- Ensure timely reporting and monitoring of inventory and backlog status.

- Monitoring of customer’s billing and conduct frequent credit check to ensure that credit facilities granted to customers are in line with Company policy.

- To provide speedy and accurate support to distributors and direct customers on matter pertaining to their orders.

- To provide logistics solution pertaining to customer needs.

- Investigate customer complaints, identify root causes and implement corrective actions

- Ensure timely closure of all complaints.

- Close monitoring of monthly sales target to ensure that it is in line with the monthly target.

- To assist sales personnel in processing sample to customers when required

- Other duties which may be assigned from time to time to achieve corporate objectives

- Key point of CS Team to coordinate with other teams/ departments to achieve company's business goals

- Other assignment based on company's requirement

Yêu cầu ứng viên

- College Graduation

- CS experience

- Strong client-facing and communication skills

- Advanced troubleshooting and multi-tasking skills

- Customer service orientation.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Good working environment and opportunities to improve will be offered for successful candidates

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 71 Lê Lai, Phường Máy Chai, Quận Ngô Quyền, Hải Phòng
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Đồ Hộp Hạ Long
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 71 Lê Lai, Phường Máy Chai, Quận Ngô Quyền, Hải Phòng
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
22/02/2020
Cấp bậc
Điều hành cấp cao
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 22/02/2020
Cấp bậc: Điều hành cấp cao
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...