Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Office Admin Executive

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 14/05/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
14/05/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. Office Supplies
- Manage office equipment/properties/stock (photocopier, office phones, desks & chairs, coffee & water machines, IT machines, stationery, T-shirts, fridge, microwave, etc..) and work with suppliers when needed.
- Work with Operations Manager on Office/Admin related projects/tasks
- Order snacks and beverages
- Estimate and request the monthly payment for office supplies. Manage the team’s budget.
- Oversee the office maintenance and renovation. Proactively report to Management and solve issues related to the electricity, air conditioners, general office safety, etc.
- Supervise the tea lady and team members to ensure the office is always clean and tidy.
- Arrange seats, set up Fingerprint access, manage key cabinets and deliver welcome kits/parking cards when onboarding newcomers.
- Work with Comms team to plan, propose and manage internal events in the company (anniversary, monthly award, quarterly trips, team dinners, etc.)
- Input all the important information on the company’s page. Be able to write and update processes.
- Review and approve Timesheets for staff members
- Review monthly invoices and yearly contracts from the suppliers.
- Manage pest control problems (ants, cockroaches, mice)
- Communicate to staff regarding office related activities/events
2. Travel and expatriate support
- Support expats with airline tickets, accommodation, travel insurance, visa, health check-up, work permit, pick-up, dining reservations, riding card, residence card, etc.…
- Support members with airline tickets and work visas when they travel on-site.
- Manage the taxi cards and follow up with invoices/payments.
3. Reception
- Greet and welcome visitors.
- Welcome interviewees.
- Receive calls and mail.
- Supervise access permission carefully to avoid property loss.
- Manage office bookings (meeting rooms, calendar, etc.…)
- Deliver birthday cards and other wishes.
4. Other
- Follow the coaching and functional job assignments given by the Finance & Admin Manager

Yêu cầu ứng viên

- At least 1 or 2 years of experience in similar jobs
- Ability to work independently and support a team well.
- Have strong organizational skills.
- Have a good command of English and communication skills, both written and oral
- Experience in a large working environment, IT industry, or working with expats is a plus.
- Strong skills using Microsoft Office.
- Good communication skills, both written and oral in English and Vietnamese

Quyền lợi/Phúc lợi

- PYCOCare policy
- 14 days of annual leaves
- Provided Laptop

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Floor 2, E-town 3, 364 Cong Hoa, Tan Binh Dist., Ho Chi Minh City
Thông tin công ty
Tên công ty: PYCO GROUP
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Floor 2, E-town 3, 364 Cong Hoa, Tan Binh Dist., Ho Chi Minh City
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
12/05/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 12/05/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...