Office Admin
Mô tả công việc
Department: Office Management
Reports to: Senior Manager
* Main Responsibility:
- Consolidate and verify Company taxi, phone, electricity bills and process payment to suppliers
- Provide logistic support for all business trips of GVL employees and visitors
• Arrange all business trips for GVL employees and visitors upon verifying travel request approvals (including air ticket, hotel, visa, transportation, etc), and process payments for vendors.
• Coordinate with Procurement to manage vendors and monitor their services, ensuring they provide good, competitive, transparent and consistent services for the company
• Arrange accommodation, visa and other logistics for visitors. Coordinate with relevant departments/functions to come up with visitor agenda.
Yêu cầu ứng viên
* Education/knowledge:
• University degree, preferably major in English or administration related
* Experience:
• At least 1 year experience in administrative work experience under English environment
* Skills:
• Good command of English both written and spoken
• Good interpersonal and communication skills
• Services oriented
• Good organizing and planning skills
• Resourceful, result oriented, flexible
Quyền lợi/Phúc lợi
- Competitive salary and bonus
- Insurance according to the Labor Law
- Professional working environment
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | 43-45 Tú Xương - Phường Võ Thị Sáu - Quận 3 - TP Hồ Chí Minh. |
Tên công ty: | Công ty TNHH Bảo Hiểm Nhân Thọ GENERALI Việt Nam |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | 43-45 Tú Xương - Phường Võ Thị Sáu - Quận 3 - TP Hồ Chí Minh. |
Ngày đăng tuyển: | 10/07/2019 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi