Nhân Viên Thực Thi Thị Trường (Route To Market - HCM)
Mô tả công việc
✓ Develop & maintain customer level data including all trade channels (Direct Customer, Wholesaler, Key Account On/Off Premise).
✓ Works on routes optimization through creating balanced routes based on number of customers, visits per day and route completion time in order to improve sales productivity.
✓ Generate RTM Metrics and Monitor distributor dashboard performance. Execute and evaluate distributor infrastructure.
✓ Provide ongoing training for the sales force team on data gathering, routes reading & KPIs tracking to ensure maximum technology utilization.
✓ Implementing coaching/training & sharing RTM Best Practice to regional Market Execution (RTM Coordinators) to continuously build RTM Capabilities/Process.
Yêu cầu ứng viên
✓ College/Bachelor’s degree.
✓ Strong in Leadership, communication, strategic thinking and analytical skills, problem solving decision making.
✓ Proficient in computer applications.
✓ Ability to work independently under high pressure.
✓ Three-year experience in FMCG sales management is preferable.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Competitive salary
- Full benefits on insurance like Labor Law
- Personal health care (accident, inpatient)
- Team building, trained activities
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Km 17, Quốc lộ 1A, Xã Duyên Thái, Huyện Thường Tín, Hà Nội |
Tên công ty: | Chi nhánh Công ty Trách nhiệm hữu hạn nước giải khát Coca-Cola Việt Nam tại Hà Nội |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Km 17, Quốc lộ 1A, Xã Duyên Thái, Huyện Thường Tín, Hà Nội |
Ngày đăng tuyển: | 22/04/2020 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Cao đẳng |
Số lượng tuyển: | 1 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Nam |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi