Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Nhân Viên Hành Chính Lễ Tân

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 28/02/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
28/02/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Performing receptionist and call centre tasks professionally, ensuring VAS’s image.
  • Ensuring the accurate and prompt delivery of newspapers, letters and messages.
  • Providing introduction letter, making payment in accordance with company policies (Weddings, funerals, sickness, etc...) for departments and campuses promptly in accordance with the Company's policies and regulations.
  • Ensuring the coordination and allocation of vehicles/meeting rooms for employees, booking hotels, air tickets for business trips as approved effectively.
  • Placing orders of meals/fresh flowers/drinking water/medicine/supplies for central office to ensure cost effectiveness.
  • Building up and using budgets for the work that is being carried out as planned and regulated reasonably and effectively.
  • Calculating time attendance for Human Resources Department, overtime, drivers' meal allowances, printing leave form for HO staff promptly, accurately, in accordance with the Company's policies.
  • Carrying out the works related to Company's compensation & benefits (Moon cake, Tet gifts, medical check-up) to ensure the compliance with plans and budgets.
  • Stamping and managing school seal for the records and certificates of merit accurately and promptly under demand departments/campuses.
  • Coordinating with Purchasing Department in monitoring the duration car insurance at HO, and monitoring the compensation under cost effectiveness & image.
  • Managing fund and carrying out the reimbursement as assigned accurately and as regulated.
  • Performing other tasks as assigned.

Yêu cầu ứng viên

  • Proven work experience as a Receptionist, Front Office Representative or similar role.
  • Proficiency in Microsoft Office.
  • Hands-on experience with office equipment (E.g. fax machines and printers).
  • Solid written and verbal communication skills.
  • Ability to be resourceful and proactive when issues arise.
  • Good organizational skills.
  • Multitasking and time-management skills, with the ability to prioritize tasks.
  • Customer service attitude.
  • At least Associate degree.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Deal with the company.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 594 Ba Tháng Hai - Phường 14 - Quận 10 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty cổ phần giáo dục quốc tế Việt Úc (VAS)
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 594 Ba Tháng Hai - Phường 14 - Quận 10 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
29/01/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 29/01/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...