Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng ( Làm Việc Tại Nhà Máy Bắc Ninh)
Mô tả công việc
- Make sure that the sales forecast from Sales team can be constantly updated by CS team to the Supply Chain department.
- Make sure that the customer’s and Sales requests can be fully understood and place clear and right orders to Production.
- Coordinate with Technical, QC, Production, Sales and other departments to resolve customer complaints, HSE complaints in accordance with company’s business principles and policies.
- Collect customer’s advices and suggestions to take measures to improve the level of service.
- Prepare AR reports of all customers and distribute them to region sales team at the end of month.
- Review the AR status frequently to ensure customer payment is in order.
Yêu cầu ứng viên
- Fluent English both oral and written
- Good computer skills (e.g. Microsoft Office, SAP, ERP system…)
- Minimum 1-2years experience in customer’s order process.
- Hard working and be able to work under pressure
- Good communication skills
Quyền lợi/Phúc lợi
- Máy tính xách tay
- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Chế độ nghỉ phép
- Chế độ tập thể dục
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hà Nội
- Tỉnh Bắc Giang
- Tỉnh Bắc Ninh
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Lô E-1-CN, khu công nghiệp Mỹ Phước 2, Phường Mỹ Phước, Thành phố Bến Cát, Bình Dương |
Tên công ty: | Công ty TNHH AKZO NOBEL Việt Nam |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Lô E-1-CN, khu công nghiệp Mỹ Phước 2, Phường Mỹ Phước, Thành phố Bến Cát, Bình Dương |
Ngày đăng tuyển: | 04/02/2020 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 1 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi