Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Legal & Administration Officer

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 23/04/2022
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
23/04/2022
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. LEGAL:
- Responsible for the legal aspect of the Company's activities.
- Draft, review and/ or translate of the contracts, agreements, documents of the company and ensure the legality of documents before submission.
- Participate in drafting legal documents, rules, regulations, model contracts, reviewing and amending documents
- Work with state agencies on legal procedures: investment activities, business licenses, work permits, etc.
- Consult on legal regulations, update and disseminate newly issued legal documents related to company's operations.
- Legal recommendations on issues that need to be changed, canceled or supplemented in order to build and perfect the organization.
2. ADMINISTRATION:
- Carry out administrative tasks, paperwork and intranet at the factory.
- Archive, categorizes all legal, important and confidential documents. Follow up and update document when expired.
- Arrange business travel and accommodation for staff and manager.
- Prepare necessary documents for foreign employees such as visas, temporary residence cards, insurrance, work permits, driver's licenses, air tickets, transportation, accommodation, etc.
- Maintain and re-order office supplies and other equipment as required.
- Regular payment of fixed costs: rent, telephone, internet, electricity, water, transportation, visa, etc.
- Other tasks as assigned by manager.

Yêu cầu ứng viên

- Bachelor’s degree in Law or other related areas
- 3 - 5 years of experience in the same position
- Able to work under pressure to meet tight deadline and to handle multiple tasks
- Honest, responsible; Good at communication, presentation and negotiation skills.
- Fluent in Engish (4 skills)
- Working day: Monday - Friday (8:30 - 17:30)

Quyền lợi/Phúc lợi

- Lunch allowance
- Health insurance
- 50% staff member discount after probation

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 120/4, đường số 13, Khu phố 4, Phường Bình Chiểu, Thành phố Thủ Đức, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Sôcôla Marou
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 120/4, đường số 13, Khu phố 4, Phường Bình Chiểu, Thành phố Thủ Đức, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
24/03/2022
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
26 - 38 tuổi
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 24/03/2022
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: 26 - 38 tuổi
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...